Lázeňský léčebný dům PRAHA

Recenze Lázeňský léčebný dům PRAHA

Lázně Luhačovice

Lázeňský léčebný dům PRAHA - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

80%Skvělé (Založeno na 59 hodnocení)
(59)

- 25.6.2025 -

Miloslav B.

(#101382)

"Málo personálu při výdeji obědu a večeře. Uzavřený bar. "

- 24.6.2025 -

Vlastimila S.

(#95502)

"Dobrý den.Byla jsem moc spokojená s pobytem v lázeňském domě Praha.Super byl nový venkovní bazén.Musím moc poděkovat celému kolektivu zdravotnického personálu i rehabilitačních pracovníkú.Moc děkuji MUDr.Kmeťové Silvii,která mi moc pomohla vlivem mé nemoci v lázních.Kuchaře i servírky hodnotím na jedničku,i paní,která uklízela na pokojích byla velmi milá,usměvavá a vstřícná.Jediné,co bych vytkla,byl velmi malý přístup do sprchového koutu,ale s tím se asi nedá nic dělat.Prostor je malý.Na recepci byly recepční také usměvavé a vstřícné.Ještě jednou všem děkuji a přeji krásné léto.Děkuji i lázním Travel,které zajistily tento pěkný pobyt.Určitě se sem ještě vrátím.Starovská"

- 2.6.2025 -

Ladislav M.

(#100980)

"Vše bylo zajištěno dle našich představ."

- 14.5.2025 -

Zdenka B.

(#100748)

"pobyt byl v pořádku, byla jsem spokojena. "

- 12.5.2025 -

Květa Z.

(#100465)

"Dobrý den ,spokojena jsem nebyla naopak velmi znechucena ! Pokoj na kterém jsem byla ubytovaná doslova páchl z odpadů tak, že se nedalo dýchat! I když byl stále zapnutý odsávač smradu tak i ten rámus také naprosto rušil televizi a vůbec klid a pohodu! Televize také neukazovala dobře ,signály , nešla zesílit tak abych v tom rámusu slyšela, zkrátka můj pobyt v Lázeňském léčebném domě byl děs! žádám proto o vrácení peněz na můj účet 1766639013/0800 , kompenzace 100Kč. kterou nabízíte je v tomto případě nevhodná! Zahradníková Květa*"

- 26.4.2025 -

Jan S.

(#91283)

"Absolvoval jsem pobyt v Luhačovicích s manželkou. Byli jsme velmi spokojení - - se vším. Snad jen si opravte světlo v koupelně nad umyvadlem. MUDr. Jan a MUDr. Yvona Stržanovští."

- 25.4.2025 -

Marcela K.

(#100239)

"Pobyt jsem si užila a odjížděla jsem spokojená. Hodlám si znovu objednat nějaký pobyt na podzim."

- 3.3.2025 -

Hana S.

(#94737)

"Byli jsme spokojeni s organizačním zabezpečením pobytu, vyhovovalo nám i stravování, možnost parkování u areálu."

- 2.3.2025 -

Ladislav Š.

(#95443)

"Přesto, že se jednalo o zimní období, cítili jsme se velmi dobře. Ukrajinský personál v jídelně velmi příjemný."

- 17.2.2025 -

Milena D.

(#94697)

"Naprostá spokojenost,vstřícnost,samý úsměv,prostě super."

- 16.2.2025 -

Stanislava R.

(#91532)

"velká spokojenost, příjemný personál, dobrá kuchyně"

- 7.2.2025 -

Irena Š.

(#95472)

"Pobyt byl skvělý byla jsem naprosto spokojená "

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, potěšilo
zdraví Anna Kneblová
- 4.1.2025 -

Katarina P.

(#93691)

"Ubytovanie strasne na dnesnu dobu , standard je uplne inde. Ako je mozne v dnesnej dobe platit len hotovostou??? Prepojenie platby- bar, jedalen a pod. na izbu a uhrada pri odchode na recepcii je uz standard vsade vo svete."

Odpověď:
Dobrý den, zaslali jsme foto pokoje ubytovaných. Je třeba si uvědomit, že jsme ubytovací zařízení 3*, vybavení pokoje odpovídá standardu, který vyžadují zdravotní pojišťovny pro lázeňské pacienty. Navíc je v pokoji lednička, televize, fen. Co se týká platby kartou, je možná, pobyt se běžně kartou platí, konzumace na baru jen na vyžádání a to na recepci. Na krátkodobém silvestrovském pobytu platili dvě rodiny kartou útratu na horním baru. Naše klientela je ubytovaná převážně na delší dobu 21 a 28 dnů.
- 27.11.2024 -

Ing. Jaroslav Š.

(#92720)

"Ubytování v sektoru A mi připadalo, jakoby jsem se vrátil do roku 1989. A procedury by se měly plánovat, tak aby nezasahovaly do oběda. Uvítal bych bezplatnou saunu a například masáž. Ale zase za tu cenu to celkem bylo vyhovující. "

- 15.10.2024 -

Karol G.

(#88747)

"vcelku to šlo, ale často vypadávala televize, změna procedury protože nebyla teplá voda, nebylo nahrazeno."

- 26.9.2024 -

Miroslav Š.

(#89815)

"Pobyt je pro nenáročné. Za největší plus považuji bazén, kde jsem se setkal s vynikající obsluhou i s obsluhou doslova hodně protivnou (starší pani). Stravování průměrné, někdy chaotická obsluha-po 10 minutách jsem se musel dožadovat jídla i když byla jídelna skoro prázdná. Večeře byla do 19h, ale při příchodu v 18.15h jsem byl kárán, že chodím pozdě a večeře se musela ohřívat (paní v důchodovém věku). K vůli střevní chřipce (asi zavlečeno z kuchyně) zrušena taneční zábava. Restaurace při obědě a večeři nefungovala a končila v19.30h, takže hosté chodili do restaurace naproti. Myslím, že jednou, za ty peníze, úplně stačilo. V pokynech nám bylo řečeno, že když se nám něco nelíbí, ať si stěžujeme hned a ne až po pobytu. Zkusil jsem to jednou na recepci k vůli večeřím, ale nepochodil jsem. Místní dotazník spokojenosti jsem žádný nedostal, tak to popisuji až teď. Nejsem náročný klient, ale pobyt zde mne dost zklamal."

Odpověď:
Odpověď
Dobrý den.
Nejdříve mi dovolte se omluvit za nepříjemnosti při Vašem pobytu.
Střevní chřipka nebyla zavlečena z kuchyně jak uvádíte. Tuto skutečnost nám potvrdila i krajská hygienická stanice. Prvními u koho se tyto problémy objevily byly naši hosté (ne personál), kteří bohužel tuto skutečnost nejdříve nikomu neřekli. Tím se toto onemocní rozšířilo mezi ostatní hosty a personál.
Samozřejmě jsme ihned přijali přísná hygienická opatření, ale tento virus se šířil i vzduchem.
Díky tomu se na doporučení krajská hygienická stanice zrušily večírky aby se omezilo šíření infekce.
Večeře se nepodává do 19.00 hod., ale do 19.00 hod. je otevřena restaurace. Jídla se podávají ve stanovený čas tak aby byla zaručena co nejvyšší kvalita podávaných jídel a také aby se hosté mohli pohodlně vystřídat ve dvou směnách. Tímto se omlouvám za možná trochu chaotickou obsluhu, která byla zapříčiněna nového zaměstnance.
Dotazníky spokojenosti společně se schránkou je umístěn na zdravotním oddělení u ordinace lékaře a vrchní sestry, nebo jste si jej mohl vyžádat na recepci.
Závěrem mi dovolte se ještě jednou omluvit za zklamání z Vašeho pobytu v našem zařízení, které bylo způsobeno hlavně díky omezením a věřím že se k nám vrátíte.
S pozdravem
Josef Bobek
Provozní LLD Praha
- 16.9.2024 -

Pavel Č.

(#86958)

"S pobytem jsem byl spokojen. Paní na recepci byla při příjezdu ochotná. Ale zbytek dní pobytu už moc vstřícná nebyla."

- 3.9.2024 -

Zdeněk V.

(#89056)

"Nebyli jsme spokojeni s čistotou na balkoně u pokoje,dále kolem hotelu,hlavně vstup do cukrárny-kavárny."

- 2.9.2024 -

Anna S.

(#87352)

"Pobyt výborný, hlavně bazén a procedury. Jídlo horší , stejná úprava masa, samé omáčky, rýže rozvařená. Velké porce, všimla jsem si, co zůstávalo na talířích. "

- 13.8.2024 -

Irena Š.

(#87162)

"Personál na procedurách i v jídelně velice milý ochotný. Až na to prostředí které je už opravdu hodně hodně retro. Za tolik peněz jak se říká málo muziky. Když si to člověk platí ( a není to zrovna malá částka), tak by mohl aspoň být ubytován v trošku lepším pokoji... raději už více psát nebudu"

Předchozí123


';