Hotel Libenský

Recenze Hotel Libenský

Lázně Poděbrady

Hotel Libenský - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

4Skvělé (Založeno na 33 hodnocení)
(33)

- 14.11.2019 -

Yvona S.

"Byly jsme spokojeny, až na ty rozbité dveře."

- 26.10.2019 -

Hana K.

"velmi spokojená"

- 8.10.2019 -

Josef K.

"Babička a dědeček byli spokojeni...."

- 8.10.2019 -

Pavel P.

"ochota, vstřícnost. neshledal jsem negativa"

- 5.10.2019 -

Marianna P.

"Moc se mi u vás líbilo.určite si pobyt u vás zopakuji.peštová"

- 20.9.2019 -

Jana K.

"S pobytem jsem velice spokojená a určitě se budu vracet."

- 20.8.2019 -

Alena H.

"pobyt super,jen drzá arogantní paní uklízečka,ani nezaklepala a vešla,to jeden den a druhý to samě a rovnou se mezi nás vřítila s vysavačem a opět její drzý komentář,asi hřeší na to,že je uklizeček málo,jinak všude personál velmi ochotný"

- 14.7.2019 -

Marta L.

"S pobytem jsem byla celkem spokojená, v hotelu chybí na pokojích klimatizace . Také s kulturním vyžitím to v Poděbradech není moc slavné a chybi tam také koupaliště nebo volný přístup do bazénu.."

- 12.7.2019 -

Marie E.

" velice spokojeni"

- 9.7.2019 -

Jaroslav Č.

"Z pobytu jsme nadšeni. Na průběhu pobytu jsme neobjevili nic negativního, snad jen to, že byl krátký. Příště si u Vás zarezervujeme více dní."

- 3.7.2019 -

helena Ř.

"Pobyt a procedury v hotelu Libenský se nám líbí. Byli jsme již vloni. Vstřícné chování zaměstnanců, příjemné prostředí, procedury v hotelu. A co se nepovedlo, byli jsme ubytováni v pokoji , kde každé ráno o půl páté jsme byli vzbuzeni a nejen my, ale i klienti z hotellu Tlapák tím, že zásobování a vykládání různých beden na vozíky a zase zpětně z hotelu bylo velmi nešetrné. PRostě házení beden na vozík a zpětně do auto. Zabuchování dveří u auta, a to vše od půl páté.Šlo by to šetrněji. Chápu, že je to nutné, ale rámus se ozýval celou ulicí. "

- 2.7.2019 -

Zdena B.

"Super , pobyt si znovu zopakuji ."

- 26.6.2019 -

Hana Š.

"Byly jsme spokojeni až na bazén který sice je v hotelu ale dostat se tam není snadné "

- 26.6.2019 -

Jana B.

"právě pro svoji spokojenost s prvním pobytem v rámci komplexní lázeňské péče jsem si objednala i kratší pobyt."

- 25.6.2019 -

Jarmila J.

"byla jsem velice spokojená, všude čisto, usměvavý a vstřícný personál jak na hotelu, tak i na procedurách"

- 24.6.2019 -

ludvík Š.

"Výsostně spokojeni já i moje partnerka vše OK. Určitě se tam vrátíme ještě letos , já už potřetí .Děkuji Ing. L.Šarina Aš."

- 21.6.2019 -

Zdena H.

"Pobyt ve všech ohledech ideální, byli jsme moc spokojeni a budeme doporučovat našim známým."

- 21.6.2019 -

Alena S.

"pobyt ve vašem lázeńském zařízení byl skvělý a příště budeme delší dobu"

- 21.6.2019 -

Alena S.

"Veliká spokojenost "

- 21.6.2019 -

Zoja R.

"Pobyt příjemný, stravování stále neodpovídá 4 hvězdičkovému hotelu. "

Předchozí12


';