"Vše v pořádku "
"spokojenost na vysoké úrovni"
"V hotelu Libenský se nám až na první večeři velice líbilo. Všude jen příjemný a ochotný personál, dobře naplánované procedury, pořádek a klid. Dámský víkend hodnotíme na jedničku a určitě se sem vydáme někdy zrelaxovat znovu. "
"Vše v pořádku."
"Bez komentáře."
"Naši spokojenost jsme vyjádřily počtem hvězdiček. Celkově jsme byly spokojeny. Pouze máme připomínku k vybavení pokoje. Je velice úsporné - nedostatečné - malá skříň pro 2 osoby, pověsit šaty nebo kabát bez pomačkání nelze, nevyužitá kapacita nočního stolku, pouze l židle pro 2 osoby a pod."
"Byli jsme velmi spokojeni,škoda jen, že pobyt byl tak krátký."
"Dobrý den, pobyt se nám velmi líbil a byli jsme spokojeni. Budeme se k vám do lázní rádi vracet. Máme však výtku, a to, že nám byly naplánovány dvě procedury za sebou, po klasické masáži následovala bezprostředně uhličitá koupel. Já jsem po masáži odpočívala, a proto jsem uhličitou koupel nevyužila. Chválím výbornou paní masérku a děkuji za její péči. Domnívám se však, že by se pracovnice, u které jsme absolvovali přísadovou jalovcovou koupel, měla přijít na klienty ( zvláště na zdravotně znevýhodněné - pohybový aparát, onemocnění srdce apod.) v průběhu procedury podívat, zda je vše v pořádku. Dovolím si ji doporučit, aby více komunikovala s klienty a potřebné lépe vysvětlila."
"Spokojenost. Jídlo se oproti minulosti výrazně zlepšilo, zbytek zůstává na vysoké úrovni. Jen drobnou připomínku: kdysi jsem do hodnocení napsal, že když už má hotel Knihu přání a stížností, tak by do ní mohl občas někdo z vedení i nahlédnout, popřípadě i reagovat. Nemohu posoudit, zde se toto změnilo, letos jsem nic nepsal :-) a uvádím to jen proto, aby to neupadlo v zapomnění :-)"
"Bylo to po všech stránkách výborné, měla jsem radost, že jste v takového dobré kondici. Velká pochvala pro všechen personál, za ochotu, vstřícnost, úsměv, pani uklizečkámz a pečlivý úklid"
"S pobytem jsme byli moc spokojeni. "
"Úžasné, určitě přijedeme na podzim znovu a více dní, opravdu. moc spokojeni. moc všem děkujeme jak se o nás starali."
"Dobrý den, byli jsme velice spokojeni s pobytem v lázních i v hotelu ,perrsonál v hotelu i na procedurách byl velice ochotný. děkujeme.Jarošovi. "
"Pokoj byl za celý pobyt jednou uklizen, a postel také."
"S pobytem jsme byli velice spokojeni, personál na recepci hotelu a procedurách velice vstřícný. Slabší místo byly večeře, personál ochotný, ale některá jídla byla jako nemocniční strava- bez chuti. Výhradu máme k personálu restaurace, chyběl úsměv, vstřícnost a rychlost. "
"velice spokojeni, až na ventilátor v koupelně který je poměrně hlučný"
"Pouze počasí, ale to nikdo neovlivní."
" BYLI JSME VELICE SPOKOJENI S VAŠIMI SLUŽBAMI , VELICE NÁS PŘEKVAPILO STRAVOVÁNÍ, JIŽ JSME U VÁS BYLI A TO SE NEDÁ SRO VNÁVAT TÉŽ MOC DĚKUJEME ZA OCHOTU A VSTŘICNOST PERSONÁLU "
"Byli jsme velmi spokojeni, snad mohlo být o nějakou procedůru více. Nohelovi"
"u Vás jsem byla již 3x a vždy jsem byla spokojená děkuji"
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2022 CzechTravelAgency s.r.o.