Hotel Libenský

Recenze Hotel Libenský

Lázně Poděbrady

Hotel Libenský - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 131 hodnocení)
(131)

- 14.3.2023 -

Hana H.

(#67230)

"Pobyt v lázeňském domě Libenský byl dobrý, bylo čisto, personál slušný. Stravu jsme objednali jako polopenzi : snídaně byly na úrovni a v dobrém rozsahu; večeře katastrofa !!! "

Odpověď:
Vážená paní Hanzlíková,

mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s večeřemi a Vaši připomínku jsme postoupili hotelu Libenský jako zpětnou vazbu a inspiraci pro zlepšení služeb.

Tým Lázně Travel
- 29.1.2023 -

Štefan H.

(#65842)

"OK"

- 14.12.2022 -

Eugenie S.

(#63350)

"Pobyt jsem si velmi užila a byla naprosto spokojená. Určitě plánuji na začátku roku pobyt opakovat. Děkuji "

- 23.11.2022 -

Dana S.

(#62027)

"Vše v pořádku "

- 19.11.2022 -

Antonín T.

(#61067)

"spokojenost na vysoké úrovni"

- 17.11.2022 -

Monika Š.

(#62019)

"V hotelu Libenský se nám až na první večeři velice líbilo. Všude jen příjemný a ochotný personál, dobře naplánované procedury, pořádek a klid. Dámský víkend hodnotíme na jedničku a určitě se sem vydáme někdy zrelaxovat znovu. "

- 16.10.2022 -

Hana K.

(#62134)

"Vše v pořádku."

- 23.9.2022 -

Jan Š.

(#61784)

"Bez komentáře."

- 15.9.2022 -

Marta K.

(#59132)

"Naši spokojenost jsme vyjádřily počtem hvězdiček. Celkově jsme byly spokojeny. Pouze máme připomínku k vybavení pokoje. Je velice úsporné - nedostatečné - malá skříň pro 2 osoby, pověsit šaty nebo kabát bez pomačkání nelze, nevyužitá kapacita nočního stolku, pouze l židle pro 2 osoby a pod."

- 12.9.2022 -

Blanka M.

(#58023)

"Byli jsme velmi spokojeni,škoda jen, že pobyt byl tak krátký."

- 4.9.2022 -

Hana M.

(#60754)

"Dobrý den, pobyt se nám velmi líbil a byli jsme spokojeni. Budeme se k vám do lázní rádi vracet. Máme však výtku, a to, že nám byly naplánovány dvě procedury za sebou, po klasické masáži následovala bezprostředně uhličitá koupel. Já jsem po masáži odpočívala, a proto jsem uhličitou koupel nevyužila. Chválím výbornou paní masérku a děkuji za její péči. Domnívám se však, že by se pracovnice, u které jsme absolvovali přísadovou jalovcovou koupel, měla přijít na klienty ( zvláště na zdravotně znevýhodněné - pohybový aparát, onemocnění srdce apod.) v průběhu procedury podívat, zda je vše v pořádku. Dovolím si ji doporučit, aby více komunikovala s klienty a potřebné lépe vysvětlila."

- 1.9.2022 -

Michal J.

(#59862)

"Spokojenost. Jídlo se oproti minulosti výrazně zlepšilo, zbytek zůstává na vysoké úrovni. Jen drobnou připomínku: kdysi jsem do hodnocení napsal, že když už má hotel Knihu přání a stížností, tak by do ní mohl občas někdo z vedení i nahlédnout, popřípadě i reagovat. Nemohu posoudit, zde se toto změnilo, letos jsem nic nepsal :-) a uvádím to jen proto, aby to neupadlo v zapomnění :-)"

- 19.8.2022 -

jana M.

(#58415)

"Bylo to po všech stránkách výborné, měla jsem radost, že jste v takového dobré kondici. Velká pochvala pro všechen personál, za ochotu, vstřícnost, úsměv, pani uklizečkámz a pečlivý úklid"

- 17.8.2022 -

Jana K.

(#59883)

"S pobytem jsme byli moc spokojeni. "

- 25.7.2022 -

Daniela N.

(#60184)

"Úžasné, určitě přijedeme na podzim znovu a více dní, opravdu. moc spokojeni. moc všem děkujeme jak se o nás starali."

- 19.7.2022 -

Vlasta J.

(#59944)

"Dobrý den, byli jsme velice spokojeni s pobytem v lázních i v hotelu ,perrsonál v hotelu i na procedurách byl velice ochotný. děkujeme.Jarošovi. "

- 19.7.2022 -

Jan Š.

(#58603)

"Pokoj byl za celý pobyt jednou uklizen, a postel také."

- 19.7.2022 -

Miroslav Š.

(#57152)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni, personál na recepci hotelu a procedurách velice vstřícný. Slabší místo byly večeře, personál ochotný, ale některá jídla byla jako nemocniční strava- bez chuti. Výhradu máme k personálu restaurace, chyběl úsměv, vstřícnost a rychlost. "

- 18.7.2022 -

Anna V.

(#58691)

"velice spokojeni, až na ventilátor v koupelně který je poměrně hlučný"

- 13.7.2022 -

Jana K.

(#55504)

"Pouze počasí, ale to nikdo neovlivní."



';