Hotel Romantick

Recenze Hotel Romantick

Lázně Třeboň

Hotel Romantick - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 148 hodnocení)
(148)

- 14.10.2025 -

Marie H.

(#101588)

"Velice spokojeni."

- 13.10.2025 -

Blanka C.

(#102364)

"Spokojenost"

- 9.10.2025 -

Jiří N.

(#103416)

"welness pobyt byl skvělý až na pobyt v hotelovém welness centru,kde bylo strašné teplo bez možnosti se mezi jednotlivými pobyty v sauně opočinout v chladnejším prostředí a chyběla nám relaxační hudba"

- 9.10.2025 -

Hana C.

(#103805)

"Velice příjemné prostředí,ochotný personál,výborná kuchyně a wellness dlužby.Moc rádi se vrátíme a určitě doporučíme přátelům."

- 6.10.2025 -

Lenka F.

(#105686)

"S ubytováním spokojenost,dobré načasováním procedur, příjemná relaxace v relax zoně,paí masérka úžasná,jen plavání v ,Auroře pro starší klienty moc daleko.."

- 1.10.2025 -

Karel L.

(#96834)

"rádi se k vám budeme vracet!!!"

Odpověď:
Děkujeme a budeme se těšit.
- 29.9.2025 -

Jaroslav Ř.

(#102910)

"Všechno v pořádku, příjemné prostředí. Problém vysoké vany - pro starší méně pohyblivé osoby. Byl by lepší výběr z několika jídel k večeři. Nevyhovovaly nám některé "moderní" kombinace. Lepší by bylo také dát k večeří na výběr zeleninu, saláty nebo kompoty.Kvalitní masáž paní masérky."

Odpověď:
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na recepci je možné požádat o schůdky do vany, rádi zapůjčíme. Co se týká jídel, snažíme se, aby klienti mohli ochutnat trochu moderní české kuchyně a třeba i něco jiného než na co jsou z domova zvyklí. Anebo pestrou škálu řízků z naší specializované restaurace. Monika Design hotel Romatick
- 17.9.2025 -

Eva B.

(#102542)

"Vše bylo perfektní nemáme vůbec žádné připomínky.vše"

- 10.9.2025 -

Miroslav P.

(#103087)

"Naprosto spokojen"

- 8.9.2025 -

Jana V.

(#103608)

"Byli jsme velmi spokojení. Krásný pokoj ,služby vynikající."

- 5.9.2025 -

Petr L.

(#104814)

"POBYT SE NÁM MOC LÍBYL VŠE BYLO V NEJLEPŠÍM POŘÁDKU. URČITĚ VÁS ZNOVU NAVŠTÍVÍME"

- 1.9.2025 -

Lucie M.

(#104640)

"Dobrý den, zpětnou vazbu jsme psali Hotelu ihned, ale ani se neobtěžovali reagovat. Její znění kopíruji i sem: Dobrý den, chtěli bychom Vám poděkovat za krásné ubytování ve Fialce – pokoj je velmi příjemný, včerejší večeře byla výborná a stejně tak i dnešní snídaně. Gurmánský balíček jsem dostala jako dárek k narozeninám a moc jsme se na pobyt u Vás těšili. O to více nás mrzí zážitek z dnešní relaxace ve Slunečnici, na kterou jsme se opravdu těšili. Bohužel nás zklamalo, že v 15:00 nebylo připraveno žádné romantické osvěžení, které mělo být součástí balíčku. Manžel sice zašel vše nahlásit, následně jsme obdrželi svíčky a džus (který ale nebyl z čerstvého ovoce, jak bylo uvedeno), po chvíli nám byla zapnuta i hudba. Nicméně vitamínový nálev v sauně jsme vůbec necítili a celková atmosféra tak bohužel neodpovídala slíbenému zážitku. Z prvních 15 minut jsme strávili většinu času zařizováním, což narušilo celkový dojem z relaxace, na kterou jsme se těšili. Je to pro nás velká škoda, protože jinak je pobyt u Vás velmi příjemný. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. S pozdravem, Marvanovi Celkově tedy ještě dodávám, že nás tento přístup zklamal, i když první dojem byl takový, že jsme měli pocit, že se sem chceme ještě určitě vrátit, ale přístup, kdy na 15 hod. nebylo nic připraveno, 15 min. jsme sháněli a sami si připravili svíčky, nalili nám džus z krabice a následně sice zapnuli hudbu, ale nálev v sauně žádný nebyl a následně se ani této zpětné vazbě nevěnovali, nás utvrdil, že se pro příští pobyt podíváme jinam. Přístup v restauraci ale musíme pochválit, protože tam byla obsluha usměvavá, ochotná a profesionální. Večeře jsme si krásně užili a romantická atmosféra byla velmi příjemná. Doporučujeme jen větší výběr drinků a ovoce k snídani, poněvadž to nám chybělo ;-) "

- 25.8.2025 -

Taťjana K.

(#99880)

"Personál a obsluha kuchyně skvělé. Řízky také skvělé, jen ostatní byla zbytečná fantazie kuchaře, jak jsem slyšela i od ostatních. Místo ledničky par KS potravin byl bar na pokoji nedařilo se nam ani snížit teplotu pro nápoje."

Odpověď:
Pěkný den z Třeboně, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jsme se netrefili do Vašich chutí, klienti bývají spokojeni. Na pokojích máme minibary, je to pouze pro nabídku nápojů, tím že jsme hotel a ne apartmány se nepočítá s úschovou jídla. Jsme moc rádi, že jste byli spokojeni s obsluhou. A děkujeme za návštěvu. Monika Design hotel Romantick
- 24.8.2025 -

Jitka S.

(#101438)

"Spokojenost s pobytem, jen masáž nijaká."

Odpověď:
Pěkný den z Třeboně, moc nás mrzí, že jste s masáží nebyli spokojeni. Maséry máme prověřené a s dlouholetou zkušeností, o to víc mne mrzí, že nebyla dle Vašich představ. Monika Design hotel Romantick
- 11.8.2025 -

Zuzana P.

(#102292)

"Byli jsme spokojeni,jen trochu jsme čekali za těch 5 dnů úklid na pokoji,který nebyl.Jinak jídlo vyborne,musíme moc pochválit mladou obsluhu,holky se snažily.. Poloha vašeho hotelu také fajn,blízko centra..Děkujeme,ať se vám daří.. "

Odpověď:
Pěkný den z Romanticku,

velmi nás těší, že jste byli u nás spokojeni a i za Vaši zpětnou vazbu. Co se týče úklidu, tak na každém pokoji máme vyvěšené cedulky, které můžete každý den vyvěsit na kliku od pokoje a o úklid si požádat. Informujeme o tom klienty na pokojích, ve výtahu i na recepci.

Budeme rádi, když nás opět navštívíte.
Přeji hezký den.
Design hotel Romantick

- 6.7.2025 -

Josef L.

(#97056)

"Spokojen.Výhradu mám ke koupelně,chybí sprchový kout+klimatizace v pokoji při těchto vedrech,"

- 30.6.2025 -

Bohumil V.

(#95740)

"Supr vše OK "

- 14.6.2025 -

Blanka Š.

(#98505)

"Na pobytu jsem byla s mou nejlepší kamarádkou. Obě jsme byly moc, moc, moc spokojené. Ubytování krásné. Jídlo úžasné a personál laskavý, ochotný a vstřícný. Všem doporučuji ⭐⭐⭐⭐⭐"

- 9.6.2025 -

Vojtěch Š.

(#95439)

"Velmi spokojeni."

- 2.6.2025 -

Karla V.

(#95154)

"příjemný personál, čistota, perfektní služby. snídaně standart, večeře nic moc. byli jsme hosty již podruhé. Kvalita stravování de veľmi zhoršila. "

Odpověď:
Pěkný den z Třeboně, to nás velmi mrzí, že jste nebyli spokojeni se stravou. Měnili jsme jídelní lístek na polopenze a je možné, že jsme se netrefili do Vašich chutí. Na kvalitě večeří si dáváme opravdu záležet, sami máme rádi dobré jídlo. Klidně se příště ohlašte na recepci, není problém jídlo vyměnit a vyjít lépe vstříct Vašim preferencím. I na snídaně se hodně soustředíme, denně tři teplá jídla, s každodenní obměnou, dva domácí sladké buchty nebo dezerty, domácí jogurty a plněné skleničky, velký výběr pečiva, taktéž s obměnou. Budeme rádi za konkrétní požadavky, vždy jsem ochotni naslouchat a neustále kvalitu posouvat. Děkujeme. Monika Design hotel Romantick
Předchozí1234...


';