Lázně Aurora

Recenze Lázně Aurora

Lázně Třeboň

Lázně Aurora - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 1502 hodnocení)
(1502)

- 28.4.2025 -

Jiří M.

(#98053)

"Vzhledem k tomu, že jsem byl na více jiných destinacích, musím s radostí konstatovat, že jsem byl velmi mile překvapen. Veškerý personál, s kterým jsem přišel do styku od recepce před pokoj až po bazén, byl velmi vstřícný, ochotný. Výběr procedur, který mi provedla agentura, byl velmi příjemný, velmi dobrá byla masérka, která mým lopatkám dala pěkně zabrat. Prostě jednička!"

- 24.4.2025 -

Miloš H.

(#98510)

"Velká spokojenost"

- 18.4.2025 -

Květa M.

(#99519)

"S pobytem jsme byli spokojeni, vše probíhalo v pořádku. Předpokládáme, že si v létě pobyt zopakujeme."

- 18.4.2025 -

Helena F.

(#98173)

"Byla jsem moc spokojená se vším. Jen uklízečky byly liknavé. Hlavně potvrzovaly svou přítomnost. Určitě zase přijedu."

- 17.4.2025 -

LIBUŠE B.

(#98897)

"Byla jsem velmi spokojená"

- 16.4.2025 -

Miloslav L.

(#98555)

"Splnilo se naše očekávání"

- 4.4.2025 -

Dagmar H.

(#98350)

" pro pobyt - není co dodat. Vše k naší spokojenosti."

- 30.3.2025 -

Jiřina Š.

(#97202)

"S celým pobytem jsme byli velice spokojeni.Od ubytování procedury,ochoty i vstřícnosti personálu.Určitě podle našich možností bychom se chtěli někdy vrátit."

- 25.3.2025 -

Dagmar M.

(#94686)

"Lázně Aurora nás baví, rádi se sem vracíme...prostě velká spokojenost - jak s ubytováním, jídlem i procedurami. A protože nám vyšlo tentokrát i pěkné počasí, tak pěší výlet kolem Světa byl naprosto úžasný "

- 20.3.2025 -

Josef M.

(#96798)

"Byl to pro mě příjemný a odpočinkový týden. Moje potíže s kolenem a s kyčelním kloubem ve dnech strávených v lázních značně polevily. Po návratu se ale pomalu vracejí. Na pobyt v lázních Aurora budu rád vzpomínat a budu sledovat nabídky pobytových poukazů. Drobným nedostatkem bylo nedostatečné zásobování jídelny zákusky a ovocem."

- 20.3.2025 -

Petr Š.

(#98476)

"Pobyt i absolvované procedury byly super. Snídaně byly bohaté a chutné. Na večeři nám chybělo více rozmanitosti, studený bufet byl bez sýrů a sladké "tečky", což dříve neplatilo. Absolutní mínus bylo parkování kdesi u sportovního stadionu. Bylo to daleko a ještě zpoplatněno 50 Kč/den. To se nám hrubě nelíbilo, myslíme si, že byste to měli vyřešit lépe!!!"

- 7.3.2025 -

Jitka T.

(#95036)

"jedine vyhrady mam k uklidu......nevim jaka jsou Vase pravidla, ale pokojska uklizela az kdyz jse ji upozornila, po 3 dech od prijezdu. Uklid spocival ze vymenila rucniky , ktere byly na zemi......jinak nic....po upozorneni jestli umyje koupelnu, rekla ze na ni asi zapomnela."

- 6.3.2025 -

Marie P.

(#95482)

"spokojenost"

- 4.3.2025 -

Jaromír F.

(#94613)

"S pobytem jsme a hlavné se stravováním moc spokojený. Procedury a s ochotou personálu neměly chybu. Je to celkově na 5 hvězdiček. V říjnu nebo listopadu plánujem si to zopáknout, až po sezóně na chatě. Děkujeme za příjemný zážitek z lázní! Budeme se těšit na další pobyt u vás. Marie a Jaromír Frankovi. České Budějovice. Jeden vyplněný formulář o spokojenosti i s adresou jsme zanechali na pokoji č.620."

- 26.2.2025 -

Irena K.

(#95835)

"Popsat spokojenost nelze, již jsem vyplňovala jeden dotazník, jde jsem uváděla nespokojenost s bazénem a studenou vodou ve vířivce, dále jsem uváděla dobu přístrojové lymfodrenéže , která trvala 30 minut a dle léčebné procedury napsané v letáku měla trvat 50 minut. "

- 22.2.2025 -

Květa C.

(#97018)

"Spokojeni"

- 21.2.2025 -

Lukáš M.

(#96143)

"Dobrý den Za normálních okolností, bych dal určitě vysoké hodnocení a napsal bych, dobrou recenzi. Myslím, že jak služby tak strava, byli v odpovídající kvalitě, takže dostali jsme standart, který jsme zaplatili . Jenže v části objektu probíhá zřejmě rekonstrukce . A tak, když jsme chtěli a měli po procedurách relaxovat, nebylo to vzhledem k otřesům a hluku z bouracího kladiva možné. Tím byl celí pobyt znehodnocen . Rozumím, že to asi jinak nejde jak za provozu, ale upozornil mě někdo, že se v místě něco takového děje ? Mohl jsem si vybrat jinou destinaci . A na můj dotaz na recepci, co se děje a jak to bude dlouho trvat, žádná rozumná odpověď . No kdyby aspoň omluva . Myslím, že je jim to celkem jedno, celému podniku. To člověk pozná, když čte recenze, na které nikdo neodpovídá. O zákazníky není nouze, tak proč si dělat násilí . Takže i když bylo vše ostatní v pořádku, hodnotím to negativně . Pobyt jsem si zaplatili, nebyli jsme tam na pojišťovnu a nekoupili jsme si pobyt na staveništi . Lukáš Maňák"

- 8.2.2025 -

Vaclav Slanec S.

(#96227)

"BOMBA"

- 2.2.2025 -

Blanka K.

(#94612)

"Dobrý den, jako vždy plně spokojeni se vším, letos byly obměněny druhy procedur. děkuji"

- 30.1.2025 -

Sona A.

(#95635)

"Pobyt v Třeboni v lázních Aurora byl báječný!!!"

Předchozí1234...


';