Grandhotel Nabokov - Letní rodinná dovolená
94% Perfektní (Celkem 31 hodnocení)
Po celou dobu pobytu u Vás jsme nenašli chybu, mockrát Vám za to moc děkujeme manželé Jeráčkovi   Petr J.
Zobrazit více hodnocení
2 děti do 13 let zdarma

Pobyt Letní rodinná dovolená

Grandhotel Nabokov

  • V hlavní budově
  • Snídaně
  • Obědy
  • Večeře
  • Vše pod jednou střechou
  • Procedury v budově

Popis

Polopenze       První jídlo: Večeře       Poslední jídlo: Snídaně       Nástup možný po celý týden

I tradiční lázeňské místo, jako jsou Mariánské Lázně, mohou nabídnout vyžití pro celou rodinu. Využijte této nabídky pobytu na min. 2 noci se vstupem do wellnessového světa s bazénem, vířivkou a saunami. K dispozici je dětský koutek, takže i Vaše ratolesti budou mít o zábavu postaráno.


 


Obsah balíčku

Pobyt Letní rodinná dovolená zahrnuje na osobu:

  • ubytování dle zvolené kategorie na min. 2 noci
  • snídaně a večeře bufetovou formou
  • 1x láhev minerální vody v den příjezdu na pokoji

Bonusy

  • 2 děti do 13 let včetně polopenze a vstupu do wellness a fitness centra zdarma
  • dětský koutek
  • vstup do wellness světů Poeta a Aglaja (bazén, whirlpool a sauny)
  • využití fitness centra
  • župany a pantofle pro dospělé i děti po dobu pobytu
  • 20% sleva na hotelové procedury

Poznámky

Cena nezahrnuje:

  • lázeňskou taxu, kterou platí host na recepci hotelu

PŘÍPLATKY:

  • Parkování (na vyžádání): 250 Kč/noc/vůz
  • Parkování v nedalekém parkovacím domě: 160 Kč/noc/vůz
  • Domácí zvíře (na vyžádání, dle velikosti zvířete):   300 Kč/noc
  • Balkon (na vyžádání): 250 Kč/noc

Možnost přistýlky pro Superior a vyšší kategorie pokojů

STORNOPODMÍNKY:

Potvrzená standardní rezervace je plně zaručena a lze ji bezplatně zrušit nejpozději 7 dní před příjezdem.

V případě pozdního zrušení budou platit následující podmínky:

  • Storno 6-3 dny před příjezdem: bude účtováno 50 % z celkové ceny objednaných služeb
  • Storno méně než 3 dny před příjezdem: bude účtováno 100 % z celkové ceny objednaných služeb
  • NO-SHOW a předčasný odjezd: bude účtováno 100 % z celkové ceny objednaných služeb


Místní poplatky

Místní poplatek činí 50.00 Kč /osoba/denkterý hradí klient na recepci hotelu. Poplatek nehradí osoby mladší 18 let, osoby nevidomé, držitelé průkazu ZTP/P a jejich průvodci.

Storno podmínky hotelu

Mírné
Přísné
do 15 dnů před nástupem
Bezplatné storno
Možnost přesunu termínu bez dalších poplatků
Od 14 do 6 dnů před nástupem
10.00% z ceny nečerpaných služeb
Od 5 do 1 den před nástupem
50.00% z ceny nečerpaných služeb
Od 1 do 0 dni před nástupem
100.00% z ceny nečerpaných služeb

Při předčasném odjezdu se za nevyčerpané služby neposkytuje žádná finanční náhrada.


Zavřít

Ceník ubytování

Ceny se mohou lišit v závislosti na zvoleném pokoji, sezóně a počtu osob. Ceny se vám zobrazí po zadání termínu pobytu v kalkulátoru cen. U dětských cen je možné, že se vám v kalkulátoru cen zobrazí „Na dotaz“. Znamená to, že cena vám bude upřesněna naším rezervačním oddělením po odeslání nezávazné rezervace.

Cenový kalkulátor


Grandhotel Nabokov - Fasada-2Grandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov den lobbyGrandhotel Nabokov - 23-09-Nabokov_RestaurantGrandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov11168Grandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov den 21200+ 63 dalších fotek

Telefonická rezervace

+420 314 004 840
Po - Pá 8:30 - 16:00
So: 10:00 - 15:30
Ne: zavřeno pro telefonické rezervace

Email

Zpět na informace o hotelu

Recenze

94%Perfektní (Založeno na 31 hodnocení)
(31)

- 3.3.2024 -

Petr J.

(#81533)

"Po celou dobu pobytu u Vás jsme nenašli chybu, mockrát Vám za to moc děkujeme manželé Jeráčkovi"

Odpověď:
Vážení manželé Jeráčkovi, děkujeme za krásnou zpětnou vazbu, která je pro nás povzbuzením a odměnou. Doufáme, že se k nám zase někdy vydáte.
Přejeme mnoho zdaru a radosti.
Štěpánka Petrjanošová, GRM
- 28.11.2023 -

Hana C.

(#74739)

"Překrásný pobyt a relaxace. personál až neuvěřitelně vstřícný. Děkujeme a určitě se vrátíme. S pozdravem H.CH."

- 27.9.2023 -

Jana V.

(#70842)

"Bylo to naprosto dokonalé"

Odpověď:
Vážená paní Vojkovská,

chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost.

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a také nás inspiruje a motivuje k poskytování ještě lepšího servisu.
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí.

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 20.9.2023 -

Andrea P.

(#75092)

"Do hotelu jsme přijeli v 19:30 a ihned jsme byli odkázáni k odchodu na večeři, která je do 20:00. Ačkoli jsme v restauraci seděli do 19:55 nikdo se na nás nedíval špatně. To velice oceňuji. Do hotelu s námi jela naše 5ti letá dcera. Nevyužili jsme nabízených procedur v balíčku "Královské rozmazlování" neboť nám s manželem byly procedury domluveny ve stejný čas. Nemohli jsme se tak vystřídat v hlídání dcerky a procedury tak přišly v šanc. Překvapilo mne, když se nás paní při večeři ptala rusky, zda chceme něco nad rámec pitného režimu. Česku nerozuměla, domlouvali jsme se proto anglicky, ale i zde její komunikace lehce pokulhávala. Jinak jsme byli nadšeni. Hotel byl krásný, čistý, klidný. Rádi se budeme vracet. Velice oceňuji dětský koutek v hotelu, který jsem s dcerkou využila v den odjezdu. Kdyby se dalo parkovat přímo u hotelu, bylo by to fantastické. Jinak nemám, co bych vytkla. Krásný den a mnoho spokojených zákazníků. Andrea Pokorná, Jan Pokorný & Karolina Pokorná."

Odpověď:
Vážená rodino Pokorných,

chtěli bychom Vám tímto velice poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost.

Na základě Vaši poznatků, pracujeme na zlepšení našeho servisu.

Časování procedur se dá předem domluvit a velice rádi pro Vás najdeme termíny na jednotlivé procedury, aby jste si během Vašeho dalšího pobytu mohli užít naše služby s celou Vaší rodinou.

Náš hotel nabízí 2 parkovací možnosti. Buď přímo ve dvoře hotelu (omezený počet parkovacích míst).
Je nutné rezervovat s dostatečným předstihem. Dále nabízíme tzv. wallet parking, kdy je Vám k dispozici náš portýr, který přistaví a zaparkuje Váš vůz. V tomto případě parkujeme vozy v nedalekém parkovacím domě.

Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí.

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 14.9.2023 -

Miloslav H.

(#71839)

" S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Když je ubytování pro dvě osoby možná by bylo vhodnější mít na pokoji dvě židle místo jedné."

Odpověď:
Vážená paní Hřavová,

chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili!
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Těšíme se na Vaši další návštěvu

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)

Nevybral jste si? Prohlédněte si naší další nabídku

Lázně pro všední dny Cena již od
6 545 Kč / os. / pobyt

Lázně pro všední dny

Grandhotel Nabokov
Mariánské Lázně

(31)

Adresa

Ibsenova 183/3,
35301 Mariánské Lázně