Grandhotel Nabokov - Perfekte Harmonie
94% Perfektní (Celkem 33 hodnocení)
Velmi spokojeni   Zdeněk B.
Zobrazit více hodnocení

Pobyt Perfekte Harmonie, 2 noci

Grandhotel Nabokov

  • V hlavní budově
  • Snídaně
  • Obědy
  • Večeře
  • Vše pod jednou střechou
  • Procedury v budově

Popis

2 noci      3 dny      Polopenze       První jídlo: Večeře       Poslední jídlo: Snídaně        3 procedury      Nástup možný po celý týden

Werfen Sie die Sorgen des Alltags weg und stärken Sie Körper und Seele!


Obsah balíčku

Der Aufenthalt Perfekte Harmonie beinhaltet pro Person:

  • 2x Unterkunft in gewünschter Zimmerkategorie
  • 2x Halbpension

Kuranwendungen im Preis inklusive:

  • 1x Ganzkörpermassage 50 Min.
  • 1x Fußreflexzonenmassage 25 Min.
  • 1x Kohlensäurebad mit anschließender Packung 20+10 Min.

Bonusy

  • Welcome Drink
  • Flasche Mineralwasser bei Anreise im Zimmer
  • Wellness Set (Bademantel und Badepantoletten) für die Zeit des Aufenthaltes
  • Eintritt in die Wellnesszentren (Schwimmbad, Whirlpool, Saunas)
  • Benutzung Fitnessraum

Poznámky

ZUSCHLÄGE

  • Single Use – Kat. Superior 12 EUR / Nacht
  • Single Use – ab Kat. Junior Suite 40 EUR / Nacht
  • Balkon 10 EUR / Zimmer / Nacht
  • HP / VP 10 EUR / 20 EUR / Person / Nacht
  • Kleines Haustier 12 EUR / Tier / Nacht
  • Weihnachten 24.12. 30 EUR / Person / Nacht
  • Silvester 31.12. 100 EUR / Person / Nacht
  • Parken im Zentralparkhaus ca. 8,00 EUR / PKW / Nacht

RABATTE

  • Kinder bis 5,99 Jahre kostenlos
  • Kinder 6 – 11,99 Jahre siehe Preis Zustellbett - Hotelunterkunft Kinder
  • Zustellbett – ab Superior-Kategorie, alle Kur- und Wellnesspakete 10% Nachlass von o.g. Preisen

Místní poplatky

Místní poplatek činí 50.00 Kč /osoba/denkterý hradí klient na recepci hotelu. Poplatek nehradí osoby mladší 18 let, osoby nevidomé, držitelé průkazu ZTP/P a jejich průvodci.

Storno podmínky hotelu

Mírné
Přísné
do 15 dnů před nástupem
Bezplatné storno
Možnost přesunu termínu bez dalších poplatků
Od 14 do 6 dnů před nástupem
10.00% z ceny nečerpaných služeb
Od 5 do 1 den před nástupem
50.00% z ceny nečerpaných služeb
Od 1 do 0 dni před nástupem
100.00% z ceny nečerpaných služeb

Při předčasném odjezdu se za nevyčerpané služby neposkytuje žádná finanční náhrada.



Grandhotel Nabokov - Fasada-2Grandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov den lobbyGrandhotel Nabokov - 23-09-Nabokov_RestaurantGrandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov11168Grandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov den 21200+ 63 dalších fotek

Víkendový provoz

+420 314 004 840
So: zavřeno pro telefonické rezervace
Ne: zavřeno pro telefonické rezervace

Email

Zpět na informace o hotelu

Recenze

94%Perfektní (Založeno na 33 hodnocení)
(33)

- 12.6.2024 -

Zdeněk B.

(#85560)

"Velmi spokojeni"

Odpověď:
Vážená klientko, velmi Vám děkujeme za krásné a pozitivní hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užili a budeme se v budoucnu těšit na Vaši další návštěvu.
S přáním všeho dobrého a s pozdravem
tým Grandhotelu Nabokov
Štěpánka Petrjanošová, FOM
- 11.6.2024 -

Jiří V.

(#78331)

"Rád se budu vracet.Naprostá spokojenost.Doporučuji. Jiří Veit"

Odpověď:
Vážení klienti, velmi vám děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu. Těší nás vaše spokojenost a pevně věříme, že se k nám brzy vrátíte.
S přáním všeho dobrého a se srdečným pozdravem
tým Grandhotelu Nabokov
Štěpánka Petrjanošová,FOM
- 3.3.2024 -

Petr J.

(#81533)

"Po celou dobu pobytu u Vás jsme nenašli chybu, mockrát Vám za to moc děkujeme manželé Jeráčkovi"

Odpověď:
Vážení manželé Jeráčkovi, děkujeme za krásnou zpětnou vazbu, která je pro nás povzbuzením a odměnou. Doufáme, že se k nám zase někdy vydáte.
Přejeme mnoho zdaru a radosti.
Štěpánka Petrjanošová, GRM
- 28.11.2023 -

Hana C.

(#74739)

"Překrásný pobyt a relaxace. personál až neuvěřitelně vstřícný. Děkujeme a určitě se vrátíme. S pozdravem H.CH."

- 27.9.2023 -

Jana V.

(#70842)

"Bylo to naprosto dokonalé"

Odpověď:
Vážená paní Vojkovská,

chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost.

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a také nás inspiruje a motivuje k poskytování ještě lepšího servisu.
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí.

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)

Nevybral jste si? Prohlédněte si naší další nabídku

Lázně pro všední dny Cena již od
6 545 Kč / os. / pobyt

Lázně pro všední dny

Grandhotel Nabokov
Mariánské Lázně

(33)

Adresa

Ibsenova 183/3,
35301 Mariánské Lázně