Parkhotel Tosch

Recenze Parkhotel Tosch

Šumavské bylinné lázně

Parkhotel Tosch - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

96%Perfektní (Založeno na 112 hodnocení)
(112)

- 3.10.2023 -

Jana Ž.

(#74187)

"Naprostá spokojenost"

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu. Jaroslav Fischer
- 1.10.2023 -

Věra K.

(#72266)

"Maximální spokojenost."

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu. J. Fischer
- 20.9.2023 -

Zdeněk P.

(#71766)

"Vzhledem ke slunečnému počasí byl pobyt nádherný. Služby i ubytování byly na výborné úrovni."

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu. Jaroslav Fischer
- 16.9.2023 -

Marie K.

(#74500)

"S pobytem jsem byla spokojená, až na jednu maličkost. Z pokoje byl pěkný výhled, to ano, ale na té stoličce žádné pohodlí, chtělo by to křesílko. Strava výborná, personál velice ochotný. Krásné prostředí na procedurách a ochotny personál."

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu. Jaroslav Fischer
- 15.9.2023 -

Vlastimila P.

(#74889)

"Naprostá spokojenost. Vřele doporučuji lidem, kteří mají rádi klid a pohodu. Pěkně zařízený hotel s lázeňskými procedurami. Možnost dokoupit procedury i mimo balíček. Jen malá drobnost - v tomto horkém počasí by se hodila v pokoji lednička na chlazení nápojů."

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu. O vybavení pokojů ledničkami do budoucna neuvažujeme. Jaroslav Fischer
- 14.9.2023 -

Marie H.

(#71928)

"Bylo to super, maximální spokojenost. Jen co se týče ubytování, tak jsme bohužel mély pokoj(219), kam moc denniho světla neproniklo. To je moje jediná připomínka. Marie Haberová"

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu. Bohužel objekt je situován na všechny strany a někde je pak denního světla trochu méně. :-( Ne vždy se dá úplně vyhovět, když je plný hotel. Jaroslav Fischer
- 30.8.2023 -

Hanka K.

(#74340)

"Ubytování příjemné. Vstřícný, milý personál. Poskytované služby byly na nejvyšší úrovni. Skvělá kuchyně, ochotná, rychlá obsluha. To všechno + krásná okolní příroda s možností dlouhých i kratších výletů. Děkujeme!"

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení Vašeho pobytu. Jaroslav Fischer
- 6.7.2023 -

Naďa Z.

(#67800)

"Není co vytknout. Ubytování v pořádku, procedury velmi dobré. Stravování a personál neměli žádnou chybu. Všichni byli vstřícní a usměv měli pořád na tváři. Tyto lázně mohu každému doporučit. "

Odpověď:
Děkujeme Vám mnohokrát za hodnocení našich služeb. Moc si toho vážíme.
Jaroslav Fischer
- 30.6.2023 -

Petr Č.

(#70940)

"Nad míru spokojenost"

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení služeb.
Jaroslav Fischer
- 24.6.2023 -

Runt F.

(#69321)

"Děkujeme za hezký pobyt v krásném prostředí. Se vším jsme byli velice spokojeni a určitě chceme příští rok, zase v červnu, pobyt opakovat. "

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení pobytu. Moc si toho vážíme.
Jaroslav Fischer
- 12.6.2023 -

Vendula G.

(#69965)

"Byli jsme spokojeni opravdu moc a se vším. Krásné prostředí, vstřícný a milý personál, výborné jídlo. Děkujeme."

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení služeb, kterého si moc vážíme.
Jaroslav Fischer
- 5.6.2023 -

Radka J.

(#69875)

"Krásné prostředí, čisto, ochota ve všech směrech, péče o zahradu, perfektní bazén. Velká pochvala kuchařům, večeře chuťově vynikající i jídla, které je možné si objednat z jídelníčku. Wellness zóna čistá, klidná, profesionální služby. "

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení služeb. Vašeho názoru si velmi vážíme. J. Fischefr
- 26.5.2023 -

František P.

(#65994)

"S pobytem jsem byl velmi spokojen. Krásné prostředí, výborné jídlo, ochotný personál. "

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení služeb. Jaroslav Fischer
- 17.5.2023 -

Pavel J.

(#69394)

"V zařízení se nám velice líbilo. Trochu výhrady máme k přístupu personálu v lázeňské části hotelu, i když se snažíme pochopit, že plnil své zadané povinnosti, pro jejich přehnané požadavky, které se v jiných lázeňských zařízení nikde nevyskytovaly a jejich posouzení nestejným metrem. Na jedné straně vyžadovaly některé z pracovnic prý z hygienických důvodů vstup do lázeňského prostoru jen v místním županu a domácí obuvi, což u některých procedur bylo samozřejmě logické, u jiných, kde to logiku postrádalo, nepřipouštěly alternativu. Na druhé straně vpustily do tohoto prostoru své rodinné příslušníky v kompletním venkovním oblečení a obuvi. Tohle bylo až úsměvné. Personál ostatních služeb byl vynikající."

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu. Z osobní zkušeností koupací plášť a domácí obuv se vyžaduje ve všech balneo provozech, které jsem navštívil. Naposled lázně Lednice. Pokud za pracovnicí přijde rodinný příslušník (jeden případ), nechodí přes prostor lázní, ale zadním vchodem. Jaroslav Fischer
- 22.3.2023 -

Iva D.

(#66934)

"personál ochotný super "

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu. Jaroslav Fischer
- 17.2.2023 -

Jan Č.

(#64265)

"Pobyt se nám líbil a doporučíme ho dalším."

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu. Velmi si toho vážíme.
Jaroslav Fischer
- 17.2.2023 -

Markéta H.

(#65357)

"Byla jsem spokojena s prostředím hotelu (zejména s kuchyní a restauraci jsem byla mimořádně nadšena), možností v něm i mimo něj. V souvislosti s nádhernými túrami po Šumavě hodnotím pobyt jako vydařený. Jedinou skvrnou byl večerní hluk spojený s větráním koupelen."

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu.
Jaroslav Fischer
- 14.11.2022 -

Dagmar H.

(#62181)

"S pobytem a službami jsme byli velmi spokojeni."

Odpověď:
Děkujeme Vám za Vaše hodnocení pobytu a služeb. Jaroslav Fischer
- 10.11.2022 -

Marie K.

(#62566)

"nemám co dodat, vše bylo naprosto bezchybné"

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu a našich služeb. Jaroslav Fischer
- 23.10.2022 -

Milena Ž.

(#59820)

"- velké teplo, které při úpravě na termostatu reagovalo jen částečně + personál i strava v rámci restaurace ... skvělé - personál ve wellnes ... ze tří, se kterými jsme měli možnost se potkat příjemný a laskavý přístup pouze jedna (mladší) dáma - v recepci pouze základní informace, odkaz na písemnou formu, nedostatečné ústní info k speleoterapii + oceňujeme úžasnou čistotu ve všech prostorech hotelu a velmi vkusné a příjemné zařízení + po osobním seznámení s chodem, procedurami a prostorem, bychom se rádi vrátili"

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení. Termostat na pokoji opraven. V informacích na pokoji je jedna strana A4 věnována speleoterapii. Rovněž tak v info deskách na pokoji je 40 stran A4 poskytující komplexní informace o hotelu, lázních, jednotlivých procedurách. Další info je na tabuli v recepční hale a vše ještě jednou na našich webových stránkách. Recepční při příjezdu seznamuje hosta s tím základním.
Jaroslav Fischer


';