Parkhotel Tosch

Recenze Parkhotel Tosch

Šumavské bylinné lázně

Parkhotel Tosch - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 119 hodnocení)
(119)

- 16.11.2021 -

Alena S.

(#52076)

"Kdybych byla u vás poprvé, bylo by to vše na 5 hvězdiček. Protože však mám možnost srovnání, musím zkonstatovat bohužel pohoršení se zvláště ve stravování. Vepřové, vepřové, vepřové - nyní nejlevnější maso bylo ze 6 večeří celkem 4x. Další jídlo z každé denní nabídky už bylo spíše nemasové (např. zapečené brambory- tam bude nejspíš salám, apod.) Také místo skvělých domácích dezertů jsme dostali pudink, ovoce - nic moc. Kreativita v přílohách, které se v minulosti vůbec neopakovaly, se nyní zcela vytratila - vařený brambor ze 6 nabídek celkem 3x. Zbytečně objemné porce - raději méně v předchozí kvalitě a variabilitě. Při procedurách byl cítit trochu spěch a neosobnost, chválím neošizenou délku procedur. Vstřícnost a ochota personálu příkladná, dokonce byla možnost připlatit zábal, což se minule nepodařilo. Celkově velmi přátelské prostředí bez zbytečných instrukcí co se smí a nesmí, žádné trezory za příplatek a přitom jistota, že lze nechat v pokoji ležet zlaté náušnice, počítač, telefon. Výjimečné. Dále chválím parkování zdarma a velice dobrý WIFI signál. Nejúžasnější je celodenní přístup do krásného bazénu, možnost jít v županu. Udržte pobyty aspoň na této úrovni, i když doba je těžká. V tom případě se zase ráda vrátím na vaše vepřové hody. Přijela jsem i přesto, že neberete státní vouchery (-4000), i když byly jinde také dobré možnosti. Oceňuji totiž spolehlivost a jistotu, která se pobytem tiše a nenápadně prolíná ve všem konání. "

- 29.6.2021 -

Jana H.

(#46899)

"Byli jsme velmi spokojeni. "

- 10.10.2020 -

JANA K.

(#45367)

"Vše úžasné, procedury časově perfektně naplánované, výtečná kuchyně. Super odpočinek."

- 23.9.2020 -

Zdenka D.

(#44424)

"Pobyt byl velice příjemný, jen zlepšit načasování procedur. Při pobytu "prodlužený víkend" jsme vlastně měly téměř všechny (až na jednu) v sobotu. Ubytování bylo bezvadné až na maličkost - v koupelně jediné dva háčky na ručníky, takže mokré osušky a župany není kde usušit. Ostatní - včetně počasí - bezvadné."

- 7.2.2020 -

Jitka V.

(#38859)

"Spokojeni"

- 28.1.2020 -

Věra A.

(#40034)

"Skvělý relax."

- 18.10.2019 -

paní L.

(#37242)

"Hotel je krásny pěkně zařízeny.Rádi se sem vracíme."

- 19.9.2019 -

Hana W.

(#36002)

"Byla jsem nadšená vše bylo super,ráda se tam vrátím."

- 18.9.2019 -

Pavel B.

(#34987)

"Velmi spokojeni."

- 14.9.2019 -

Bohumil H.

(#36359)

"Naprostá spokojenost"

- 18.8.2019 -

Ing. Jiří N.

(#35651)

"Dobrý den. S pobytem jsme byli velice spokojeni. Klidné prostředí, vstřícný personál vynikající kuchyně. Naprosto bez problémů."

- 30.7.2019 -

Stanislav Ź.

(#35717)

"Velice spokojeni"

- 19.7.2019 -

Danuše H.

(#35427)

"Klidné a příjemné prostředí, děkujeme"

- 14.3.2019 -

paní K.

(#30698)

"S pobytem jsem byla velmi spokojená. "

- 27.11.2018 -

Ivana H.

(#28470)

"Bohužel, léčebný účinek procedůr a prostředí úplně zhatily postele. Sestra měna dokonce jeden roh matrace (v části pro hlavu) níže než ostatní. Odjížděly jsme rozlámané. Dále je docela problém usušit plavky, ručníky a případně i mokrý župan. "

- 31.10.2018 -

Jana P.

(#28161)

"Vsechno bylo super,uz jsem tam byla pred 2 roky a byla jsem nadsena,jen bych uvitala samostatnou virivku u bazenu-jsem plavec brodivec:-)"

- 25.10.2018 -

Věra Z.

(#25069)

"Na deset hvězdiček "

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu. Na hvězdičky si "nehrajeme" našim cílem je spokojený hosty, který se vrátí a doporučí. Jaroslav Fischer
- 23.10.2018 -

Michal V.

(#27671)

"Naprostá spokojenost s pobytem ve všech směrech. "

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu. Jsme rádi, že splnil Vaše očekávání.
Jaroslav Fischer
- 9.10.2018 -

Petr S.

(#26349)

"Vše v pořádku, kromě snídaní, které by mohly být rozmanitější."

- 28.8.2018 -

V.

(#27445)

"Pobyt byl výborný, jen ubytování za vámi účtovanou částkou nebyl až na takové úrovni. Skosené stropy téměř po celém pokoji nereprezentují částku vámi účtovanou."

Odpověď:
Děkujeme za Vaše hodnocení. Pokoje standard mají bohužel skosené stropy. Z tohoto důvodu nabízíme tři typy pokojů - standard - superior (velký pokoje bez skosených stropů - apartman. Takže pro příště je lepší rezervovat standard.
Jaroslav Fischer


';