Grandhotel Nabokov - Wellness pobyt s thajskou masáží
92% Perfektní (Celkem 29 hodnocení)
Překrásný pobyt a relaxace. personál až neuvěřitelně vstřícný. Děkujeme a určitě se vrátíme. S pozdravem H.CH.   Hana C.
Zobrazit více hodnocení

Wellness pobyt s thajskou masáží, 2 noci

Grandhotel Nabokov

  • V hlavní budově
  • Snídaně
  • Obědy
  • Večeře
  • Vše pod jednou střechou
  • Procedury v budově

Popis

2 noci      3 dny      Polopenze       První jídlo: Večeře       Poslední jídlo: Snídaně        2 procedury      Nástupní dny: Po     Út     St     Čt     Pá     Ne    

Vyzkoušejte wellness pobyt s thajskou masáží v Grandhotelu Nabokov v Mariánských Lázních. Užijte si 2 noci s polopenzí, wellness procedurami a vstupem do wellness světů Poeta a Aglaja.


Obsah balíčku

Wellness pobyt s thajskou masáží zahrnuje na osobu:

  • 2x ubytování dle zvolené kategorie
  • 2x polopenze - snídaně a večeře bufetovou formou
  • 1x uvítací nápoj
  • 1x láhev minerální vody v den příjezdu na pokoji

Wellness program v ceně pobytu:

  • 1x Thajská relaxační aroma olejová masáž (60 min)
  • 1x vstup do solné jeskyně (50 min)

Bonusy

  • vstup do wellness světů Poeta a Aglaja (bazén, whirlpool a sauny)
  • využití fitness centra
  • wellness set (župan a pantofle) po dobu pobytu

Poznámky

  • možnost parkování před hotelem za poplatek 250 Kč/noc (nutná rezervace předem)
  • možnost parkování v nedalekém parkovacím domě za poplatek 240 Kč/noc
  • domácí mazlíček za poplatek 360 Kč/noc (15 EUR/noc)

Příplatky za děti:

Stravování:

  • dítě do 2,99 let: zdarma
  • dítě 3 - 12,99 let: 250 Kč/noc za večeři (formou bufetu) nebo 500 Kč/noc za oběd a večeři (formou bufetu)
  • 13 let a více: 375 Kč/noc za večeři (formou bufetu) nebo 750 Kč/noc za oběd a večeři (formou bufetu)

Ubytování:

  • dítě do 2,99 let: zdarma bez nároku na lůžko a stravu
  • dítě 3 - 12,99 let: 1 000 Kč/noc na pevném lůžku nebo 750 Kč/noc na přistýlce, vč. snídaně a volného vstupu do wellness centra
  • dítě 13 let: 1 500 Kč/noc na pevném lůžku nebo 1 000 Kč/noc na přistýlce, vč. snídaně a volného vstupu do wellness centra
  • možnost zapůjčení dětské postýlky zdarma
  • možnost přistýlky pro Superior a vyšší kategorie pokojů

Místní poplatky

Místní poplatek činí 50.00 Kč /osoba/denkterý hradí klient na recepci hotelu. Poplatek nehradí osoby mladší 18 let, osoby nevidomé, držitelé průkazu ZTP/P a jejich průvodci.

Storno podmínky hotelu

Mírné
Přísné
do 15 dnů před nástupem
Bezplatné storno
Možnost přesunu termínu bez dalších poplatků
Od 14 do 6 dnů před nástupem
10.00% z ceny nečerpaných služeb
Od 5 do 1 den před nástupem
50.00% z ceny nečerpaných služeb
Od 1 do 0 dni před nástupem
100.00% z ceny nečerpaných služeb

Při předčasném odjezdu se za nevyčerpané služby neposkytuje žádná finanční náhrada.



Grandhotel Nabokov - Fasada-2Grandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov den lobbyGrandhotel Nabokov - 23-09-Nabokov_RestaurantGrandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov11168Grandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov den 21200+ 63 dalších fotek

Recenze

92%Perfektní (Založeno na 29 hodnocení)
(29)

- 28.11.2023 -

Hana C.

(#74739)

"Překrásný pobyt a relaxace. personál až neuvěřitelně vstřícný. Děkujeme a určitě se vrátíme. S pozdravem H.CH."

- 27.9.2023 -

Jana V.

(#70842)

"Bylo to naprosto dokonalé"

Odpověď:
Vážená paní Vojkovská,

chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost.

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a také nás inspiruje a motivuje k poskytování ještě lepšího servisu.
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí.

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 20.9.2023 -

Andrea P.

(#75092)

"Do hotelu jsme přijeli v 19:30 a ihned jsme byli odkázáni k odchodu na večeři, která je do 20:00. Ačkoli jsme v restauraci seděli do 19:55 nikdo se na nás nedíval špatně. To velice oceňuji. Do hotelu s námi jela naše 5ti letá dcera. Nevyužili jsme nabízených procedur v balíčku "Královské rozmazlování" neboť nám s manželem byly procedury domluveny ve stejný čas. Nemohli jsme se tak vystřídat v hlídání dcerky a procedury tak přišly v šanc. Překvapilo mne, když se nás paní při večeři ptala rusky, zda chceme něco nad rámec pitného režimu. Česku nerozuměla, domlouvali jsme se proto anglicky, ale i zde její komunikace lehce pokulhávala. Jinak jsme byli nadšeni. Hotel byl krásný, čistý, klidný. Rádi se budeme vracet. Velice oceňuji dětský koutek v hotelu, který jsem s dcerkou využila v den odjezdu. Kdyby se dalo parkovat přímo u hotelu, bylo by to fantastické. Jinak nemám, co bych vytkla. Krásný den a mnoho spokojených zákazníků. Andrea Pokorná, Jan Pokorný & Karolina Pokorná."

Odpověď:
Vážená rodino Pokorných,

chtěli bychom Vám tímto velice poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost.

Na základě Vaši poznatků, pracujeme na zlepšení našeho servisu.

Časování procedur se dá předem domluvit a velice rádi pro Vás najdeme termíny na jednotlivé procedury, aby jste si během Vašeho dalšího pobytu mohli užít naše služby s celou Vaší rodinou.

Náš hotel nabízí 2 parkovací možnosti. Buď přímo ve dvoře hotelu (omezený počet parkovacích míst).
Je nutné rezervovat s dostatečným předstihem. Dále nabízíme tzv. wallet parking, kdy je Vám k dispozici náš portýr, který přistaví a zaparkuje Váš vůz. V tomto případě parkujeme vozy v nedalekém parkovacím domě.

Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí.

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 14.9.2023 -

Miloslav H.

(#71839)

" S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Když je ubytování pro dvě osoby možná by bylo vhodnější mít na pokoji dvě židle místo jedné."

Odpověď:
Vážená paní Hřavová,

chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili!
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Těšíme se na Vaši další návštěvu

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 14.9.2023 -

Vladimíra J.

(#73242)

"Byli jsme s manželem poprvé v životě v lázních a u Vás jsme byli maximálně spokojeni. Jen nám chybělo trochu víc kultury ve městě a okolí. Zrovna jsme padli na týden, kdy se hrálo pouze u hotelu Krakonoš country - tam jsme zajeli..... prošli jsme si i park s miniaturami našich hradů, zámků a významných staveb.....Ale bylo nám líto, že nehrála žádná živá kapela na Kolonádě nebo na podiu v parku u Lesního pramene. Jsme muzikanti a jezdíme pravidelně hrát do lázní u nás v okolí - Janské Lázně, Lázně Bělohrad, dříve Velichovky,....financují to Města, tak když od hostů vybírají ubytovací poplatek, mohlo by Město Mariánské Lázně něco takového zajistit. Bylo ještě krásné léto, ale ve Městě bylo na můj vkus příliš "mrtvo". Ani kino..... prostě nic. Pročítali jsme plakáty..... Ale s Vaším hotelem opravdu spokojenost. Jen nás překvapila tak malá účast česky mluvících.... když jsme byli tentokrát na dovolené v Česku......"

Odpověď:
Vážená pane Jína,

chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili! Určitě souhlasíme s Vašimi poznatky ohledně městských akcí. Během roku je zde opravdu bohatý program, bohužel jste se pravděpodobně netrefili do pestrého datumu.
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Těšíme se na Vaši brzkou návštěvu

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)

Nevybral jste si? Prohlédněte si naší další nabídku

Lázně pro všední dny Cena již od
6 545 Kč / os. / pobyt

Lázně pro všední dny

Grandhotel Nabokov
Mariánské Lázně

(29)

Adresa

Ibsenova 183/3,
35301 Mariánské Lázně