Hotel Royal  - Aktiv&Vital für Senioren
Cena již od 14 859 os. / pobyt
5 Perfektní (Celkem 6 hodnocení)
Dobrý den, s pobytem jsme byly velmi spokojeni, ochota a vstřícnost personálu neměla chybu, až na jednoho člověka. Vzhledem k tomu, že jsme neměli stálé místo u stolu během...   Jan B.
Zobrazit více hodnocení
10% Rabatt auf ausgewählte Termine!

Pobyt Aktiv&Vital für Senioren

Hotel Royal

  • Parkoviště
  • Procedury v budově

Aktuality


Popis

Plná penze        14 procedur      Nástup možný po celý týden

Zavřít

Ceník ubytování - od 7 do 21 nocí

Ceny jsou uvedeny za dospělou osobu a noc na pevném lůžku.

Pokoj TermínOd 1.1.2022
do 19.3.2022
Od 7 nocí
Od 20.3.2022
do 16.4.2022
Od 7 nocí
Od 17.4.2022
do 17.9.2022
Od 7 nocí
Od 18.9.2022
do 15.10.2022
Od 7 nocí
Od 16.10.2022
do 11.12.2022
Od 7 nocí
Jednolůžkový pokoj Superior
2 889 Kč
2 600 Kč 1) **
3 048 Kč
3 313 Kč
3 048 Kč
2 889 Kč
2 600 Kč 1) **
Dvoulůžkový pokoj Superior
2 624 Kč
2 361 Kč 1) **
2 783 Kč
3 048 Kč
2 783 Kč
2 624 Kč
2 361 Kč 1) **
Apartmá Deluxe
2 889 Kč
2 600 Kč 1) **
3 048 Kč
3 313 Kč
3 048 Kč
2 889 Kč
2 600 Kč 1) **
Jednolůžkový pokoj Komfort
2 624 Kč
2 361 Kč 1) **
2 783 Kč
3 048 Kč
2 783 Kč
2 624 Kč
2 361 Kč 1) **
Dvoulůžkový pokoj Komfort
2 359 Kč
2 123 Kč 1) **
2 518 Kč
2 783 Kč
2 518 Kč
2 359 Kč
2 123 Kč 1) **

1 **) Akční cena je platná pro termíny od 1.1.2022 do 26.2.2022. a od 13.11.2022 do 11.12.2022. Sleva platí pro pobyty v délce od 7 do 21 nocí

Ceník příplatkových služeb


Od 1.1.2022
do 11.10.2023
Dospělí-133 Kč

* Ceny jsou uvedeny za osobu a noc


Hotel Royal  - _dbo7862.jpgHotel Royal  - f0000047587.jpgHotel Royal  - _dbo7857.jpgHotel Royal  - _DBO3358.JPGHotel Royal  - _DBO3319.JPG+ 38 dalších fotek

Dárkový poukaz

Objednat pobyt jako dárek

V tento moment příjímáme pouze elektronické rezervace.

Provoz telefonní linky

Po - Pá: 8:00 - 16:00
So: 10:00 - 16:00
Ne: zavřeno pro telefonické rezervace

Email

Zpět na informace o hotelu

Recenze

5Perfektní (Založeno na 6 hodnocení)
(6)

- 12.11.2021 -

Jan B.

(#51428)

"Dobrý den, s pobytem jsme byly velmi spokojeni, ochota a vstřícnost personálu neměla chybu, až na jednoho člověka. Vzhledem k tomu, že jsme neměli stálé místo u stolu během pobytu, tak jsme museli vždy čekat až nás někdo usadí. Ani to by nevadilo, až na chování mladého pána (nosil brýle ) cituji " nemám pro vás místo nemohli by jste chodit později"! Toto mě docela dostalo, nebudu chodit na jídlo až se to mladému pánovi hodí. Naopak se musím zmínit o druhé směně kterou asi vedla černovlasá paní nakrátko ostřihaná, jméno nevím. Vždy usměvavá, příjemná a nikdy nebyl problém nás usadit a její profesionální přístup by měl být vzorem pro ostatní. Vždy měla dobrou náladu a tu přenášela i na hosty. "

- 13.2.2020 -

František K.

(#41167)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni. "

- 1.1.2020 -

Ivan R.

(#37948)

"příjemný pobyt,hotel dobře umístěný. "

- 23.8.2019 -

Lenka N.

(#35547)

"Ve všech směrech jsem byla velmi spokojena, děkuji."

- 1.1.2019 -

Zbyněk L.

(#30143)

"Spokojenost odpovídá hvězdičkám. Studená kuchyně *****, teplá kuchyně podle toho, kdo právě vařil. Jídla neochucená, na talíři upravená formou závodní kuchyně-výdej u okýnka. Jedno jídlo (filé) už bylo tak hnusné, že jsem ho musel vrátit a raději zůstat hlady. Velikost porcí průměrná, vzhledem k našemu věku velká. "

Odpověď:
Dobrý den, je nám velice líto, že se o Vaší nespokojenosti s naší kuchyní dozvídáme v době, kdy nemáme možnost vaší stížnost korektně prověřit a udělat potřebné kroky k nápravě. Soudě z reakcí klientů, kteří nám poskytli zpětnou vazbu na naší gastronomii v termínu Vašeho pobytu v našem hotelu si nedokážeme dost dobře představit jak se mohlo stát, že pro Vás byla naše kuchyně takové zklamání.
Ještě jednou prosím přijmětě omluvu a dík za Vaše hodnocení, které nám pomůže zlepšit kvalitu našich služeb.

S pozdravem managment hotelu

Adresa

Lesní 345,
35301 Mariánské Lázně