92%Perfektní (Založeno na 311 hodnocení)
(311)
- 24.4.2025 -Jana B.
(#97915)
"Byla jsem nespokojena se stravováním.
Jelikož jsem si chtěla užít Velikonoce tak jsem si objednala balíček kde měla být snídaně podávána formou bufetu. Ale bohužel nebyla. Jídlo mi nechutnalo jelikož si chci vybírat očima na co mám chuť a co chci ochutnat. Za celou dobu mého pobytu nebylo vůbec žádné ovoce a ani zelenina když nepočítám jeden plátek okurky a dvě rajčátka. Pečivo bylo poskromnu na stole pro 5 lidí. Večer byl salát červená řepa, strouhaná mrkev, daňový kompot a salát z hodně unavené zeleniny. Kdybych věděla, že nebude snídaně podávána budete tak si tento pobyt vůbec neobjedna. Bylo velice zajímavé, že ty co tam byli déle říkali, že do čtvrtka byl bufet a že tam byl výběr všeho. Ty co tam jezdí déle tvrdili, že před rokem to bylo to samé. Nevím jak je toto možné když si objednám pobyt za ne malé peníze a takové zklamání. Jsem už nikdy nepojedu a u stolu nebyl spokojen nikdo."
Odpověď:
Vážená paní Jano,
děkujeme, že jste si pro svůj velikonoční pobyt vybrala právě náš hotel. Mrzí nás, že realita nenaplnila Vaše očekávání, a to z důvodu servírovaných snídaní. K těm jsme museli přistoupit zcela výjimečně, z provozních důvodů. Věřte, že i nám to situaci provozně dosti zkomplikovalo.
Nicméně všichni hosté měli k dispozici standardní rozsah snídaně, jen se neobsluhovali sami, ale byli obslouženi personálem. Dokonce v případě např. vařených vajec, byla nabídka širší než obvykle. Hosté si mohli objednat i z teplé nabídky, kolikrát chtěli. To se týkalo i zeleniny a ovoce, k dispozici je i v bufetu vždy 1 druh.
Žádnou stížnost jsme ke snídaním neobdrželi během pobytu ani od Vás, ani od žádného jiného hosta. Jinak bychom mohli vzniklou situaci vysvětlit osobně.
Přejeme pevné zdraví
- 23.4.2025 -Miroslava J.
(#98262)
"Spokojenost ochota
"
- 23.4.2025 -Helena R.
(#92817)
"spokojeni"
- 22.4.2025 -Jana F.
(#96719)
"Do hotelu Praha se vracím ráda. Letos to bylo již pošesté. Ubytování v klidné části lázní. Bylo nám vyhověno co se týče pokoje na stranu parku, kde není v létě takové teplo. Letos jsme ocenili na pokoji rychlovarné konvice. Pokoje čisté, dobře vybavené. Veškerý personál ochotný, vstřícný. Jediný kaz je stálá výluka vlaku z Prahy, což vy neovlivnite"
Odpověď:
Milá paní Žemličková, moc děkujeme za Vaše slova chvály. Jsme moc rádi, že nám opakovaně dáváte důvěru a již nyní se těšíme na Váš další pobyt. Krásné jarní dny
- 9.4.2025 -Romana Z.
(#96071)
"S pobytem jsme velmi spokojeni,není co vytknout."
Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Těšíme se na Váš další pobyt.
- 1.4.2025 -Libuše H.
(#93929)
"
Pobyt byl skvělý. Doporučuji dalším klientům"
Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Těšíme se na Váš další pobyt. Badenia Hotel Praha
- 25.3.2025 -Zbyněk H.
(#95644)
"S pobytem jsem byl velmi spokojen"
Odpověď:
Děkujeme za recenzi a těšíme se na Váš příští pobyt. Badenia Hotel Praha
- 18.3.2025 -Petr S.
(#96572)
"ještě to má rezervy"
Odpověď:
Děkujeme za pobyt i za hodnocení, byť není bohužel příliš konkrétní. Dle hvězdiček soudíme, že jste byl celkově s našimi službami spokojen a těšíme se na Váš další pobyt. Badenia Hotel Praha
- 4.3.2025 -Jaroslav K.
(#97757)
"Nedostatky jsme řešili na místě."
Odpověď:
Děkujeme, že jste si pro svůj pobyt vybrali Badenia Hotel Praha i za Vaše hodnocení. Těšíme se s Vámi v budoucnu opět na viděnou.
- 25.2.2025 -Ludmila Š.
(#94817)
"
Velmi spokojená."
Odpověď:
Paní Ludmilo, děkujeme za Váš pobyt. Jsme rádi, že jste byla s poskytnutými službami spokojená. Jan Koutný, manažer hotelu
- 28.1.2025 -Ladislav C.
(#93236)
"krasny pobyt , príjemný personál rad si ho zopakujeme"
Odpověď:
Moc děkujeme za Váš pobyt a příjemné hodnocení. Rádi Vás v našem hotelu opět přivítáme. Jan Koutný, manažer hotelu
- 10.1.2025 -Ludmila D.
(#93116)
"S pobytom sme boli celkovo spokojni, nespokojni sme boli s upratovacimi sluzbami. V troj hviezdickovom hoteli pokojska raz zaklopala na dvere a bez cakania, ze by sme jej dovolili vstupit, vosla do izby a s velkou neochotou sa spytala, ci potrebujeme nieco upratat a este s väcsou neochotou to potom urobila. Personal pri stretnuti na chodbach nezdravil. Co by mala byt v hoteloch bezna vec. Netyka sa to obsluhujuceho personalu v jedalni, ti boli vzdy ochotni a usmievavi.
"
Odpověď:
Dobrý den, děkujeme, že jste si pro svůj silvestrovský pobyt vybral Badenia Hotel Praha. Také děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme rádi za Vaši celkovou spokojenost. Na připomínky k úklidu se zaměříme. Těšíme se na Váš další pobyt. Jan Koutný, manažer hotelu
- 30.12.2024 -Zdenka D.
(#90294)
"
Pokoj 234 byl původně určitě jako jednolůžkový, takže je vhodný pro krátkodobý pobyt .
Obsluhující personál i pokojské byly velmi ochotné.
Letošní vánoce byly moc pěkné ( můžeme porovnat )"
Odpověď:
Děkujeme za Váš vánoční pobyt i recenzi. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo. Věříme, že jste nás nenavštívili naposledy. mnoho zdraví do nového roku! Jan Koutný, manažer hotelu
- 30.12.2024 -Vladimír J.
(#92639)
"Vše proběhlo standartně."
Odpověď:
Děkujeme, že jste si pro svůj vánoční pobyt vybrali Badenia Hotel Praha. Mnoho zdraví do nového roku! Jan Koutný, manažer hotelu
- 30.12.2024 -Vladislava T.
(#93119)
" Velká spokojenost s pobytem a kulturním programem a také s poskytovanými službami a procedurami v tomto hotelu. "
Odpověď:
Děkujeme za Váš vánoční pobyt i zpětnou vazbu. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo. Mnoho zdraví do nového roku! Jan Koutný, manažer hotelu
- 10.12.2024 -Karol P.
(#92408)
"K ubytování bych chtěl říct, že pokoj byl útulný, vybavení pokoje nábytkem a ledničkou, koupena s WC splňují požadavky na hotel ***, proto jsem dal 5x*.
Tento dojem ovšem snižuje úklid. Jak v pokoji, tak v koupelně byly pod stropem a v rozích pavučiny, v pokoji za závěsy nevysáto a spodní polička ve dveřích lednice, kam se dají uložit lahve nevytřená od "usazenin" od lahví.
Jinak uklízečky byly vstřícné a pohotové v každodenní rutině při výměně ručníků, doplňování toaletního papíru atd."
Odpověď:
Děkujeme moc za Váš pobyt a hodnocení našich služeb. Na zmíněné nedostatky se zaměříme. Jan Koutný, manažer hotelu
- 10.12.2024 -Marie D.
(#92903)
"Byla jsem u Vás již po 4té a musím konstatovat že úroveň stravování se pobyt od pobytu snižuje."
Odpověď:
Milá paní Marie, děkujeme moc za Váš opakovaný pobyt a také zpětnou vazbu. Přejeme Vám příjemný adventní čas, krásné vánoční svátky a mnoho zdraví do nového roku, Jan Koutný. manažer hotelu
- 7.12.2024 -Jana D.
(#92270)
"Oproti předpovědím jsme měli jsme krásné počasí. Díky tomu byl celý pobyt krásnější a příjemnější.
"
Odpověď:
Děkujeme za Váš pobyt a kladné hodnocení. Jan Koutný, manažer hotelu
- 27.11.2024 -Josefj J.
(#92645)
"Výborné. Jediná chyba za kterou Vy nemůžete je stav nastupiště ve vlakovém nádraží. Město má pěknou radnici, ale protilehlé nádraží je horší než bývalo za socializmu. Jinak děkuji za pobyt. Juřina s choťí."
Odpověď:
Děkujeme za Váš pobyt i hodnocení. Jsme rádi, že jste u nás byli spokojeni. Vlakové nádraží právě prochází rekonstrukcí, tak věřím, že i nástupiště bude pro cestující pohodlnější. Mnoho zdraví, Jan Koutný, manažer hotelu
- 27.11.2024 -Pavel L.
(#90915)
"Neměl chybu. Doporučíme vás jiným "
Odpověď:
Děkujeme za Váš pobyt i pochvalu. Těší nás Vaše spokojenost. Rádi Vás v našem hotelu v budoucnu opět přivítáme. Jan Koutný, manažer hotelu
';
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.