96%Perfektní (Založeno na 179 hodnocení)
(179)
- 7.7.2025 -Eliška D.
(#95600)
"Dobrý den. Byla jsem v hotelu Běhounek již počtvrté, ale to co se dělo letos s kuchyní není vůbec srovnatelné s *** hotelem. Jídla byla podávána na oběd a pak ještě zbytky i k večeři a druhý den se objevily v kombinaci třeba s masovou směsí. Příloh, byly buď rozvařené/těstoviny/ ,nebo nedovařené/ rýže/. Z plátku šunky ze studeného pultu mi k večeři vylezla moucha. Plněné taštičky tvarohem, byly sypané tvarohem a cukrem, k večeři byly už jen s cukrem, tvaroh už "došel""
Odpověď:
Vážená paní Dubjaková,
děkujeme za Vaši opakovanou návštěvu hotelu Běhounek a za zpětnou vazbu, které si vážíme.
Rádi bychom upřesnili, že se nejedná o zbytky z rautů, ale navíc navařené pokrmy v poledne téhož dne. Naší snahou je předcházet zbytečnému plýtvání a zároveň klientům nabídnout širší výběr večerních rautů. Mnoho hostů tento přístup oceňuje.
Přílohy jsou připravovány dle standardních postupů, při výdeji mají požadovanou konzistenci. Co se týče sladkých jídel, může dojít k obměně dochucení – např. tvaroh bývá nahrazen kakaem nebo skořicí. Stává se, že klienti dochucovadla přenáší ke stolu, v tomto případě je možné se obrátit na obsluhu, která zajistí doplnění.
K situaci šunky a mouchy se bohužel nemůžeme vyjádřit, doposud jsme neměli další takové hlášení. Nicméně věc bereme vážně, v době stravování vždy větráme okny se sítěmi.
S úctou,
management hotelu
- 24.4.2025 -Vladimír H.
(#100425)
"Vše bylo v pořádku, pokoj byl čistý a dobře vybavený. Jediná chyba byla, že ve sprchovém koutě tekla voda chvíli studená a hned vařící, takže jsme museli dávat
pozor na opaření. "
Odpověď:
Děkujeme Vám za Vaše hodnocení a milá slova! Jsme rádi, že jste byli spokojeni s čistotou pokoje, vybavením, procedurami i ochotou našeho personálu. Omlouváme se za nepříjemnosti se sprchou – problém již předáváme technikům k prověření a nápravě, aby se v budoucnu neopakoval. Doufáme, že Vás u nás přivítáme znovu a Vaše příští návštěva bude ještě příjemnější.
- 16.4.2025 -Blanka Š.
(#100079)
"se vším spokojeni"
Odpověď:
Dobrý den,
moc děkujeme za skvělé hodnocení . Jsme opravdu rádi, že jste byl s pobytem u nás spokojen. Vaše zpětná vazba nás velmi těší a motivuje nás k tomu, abychom i nadále poskytovali co nejlepší služby.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu!
S přátelským pozdravem,
vedení hotelu
- 4.4.2025 -Antonín T.
(#97936)
"Ano spokojeni, až na viz níže."
Odpověď:
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užila a ocenila naše služby. Pokud byste měla jakékoli návrhy, co můžeme příště udělat ještě lépe, budeme rádi za zpětnou vazbu – každý podnět nám pomáhá posouvat se dál.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu!
S přáním hezkého dne,
vedení hotelu
- 2.4.2025 -Elena Ď.
(#96659)
"Více spokojená. "
- 2.4.2025 -Jaromír Z.
(#95384)
"Čisté ubytování, se vším komfortem. Chutné jídlo, velká rozmanitost pokrmů, dostatek zeleniny. Slušná restaurace v hotelu. Tanecní večery, poslech živé hudby. Na procedury a welnes se nečeká, vše funguje podle rospisu perfektně. Personál vlídnný příjemné chování, není co vytknout naprosto spokojen. Doporučuji "
- 20.1.2025 -Kamila B.
(#91411)
"Dobrý den.Jen samé pozitivní hodnocení.Odpočinek pohoda načerpání energie na celý rok.Děkuji moc , ráda se vrátím.S pozdravem Bartáková Kamila Teplice "
Odpověď:
Velmi si vážíme Vašeho hodnocení. Jsme rádi, že jsme splnili Vaše očekávání, a budeme se těšit, až Vás u nás opět přivítáme.
- 17.1.2025 -Josef T.
(#93332)
"Pobyt se nám líbil, vše v naprostém pořádku."
- 31.12.2024 -Pavel O.
(#92765)
"Samotny pobyt byl příjemný a přínosný. Procedury mi přispěly ke zdraví. Budu pobyt opakovat."
Odpověď:
Velmi si vážíme Vašeho hodnocení. Jsme rádi, že jsme splnili Vaše očekávání, a budeme se těšit, až Vás u nás opět přivítáme.
- 8.7.2024 -Ivan H.
(#87472)
"spokojeni"
- 27.6.2024 -Jana K.
(#85969)
"Byla jsem velmi spokojena jak s pobytem, tak se vším, co k tomu patří, jedině jsem postrádala v koupelně zvonek na obsluhu, naštěstí se nic nestalo, neupadla jsem a tak bylo vše v pořádku.Vaše lázně rozhodně patří mezi ty lepší .Ráda bych chtěla pobyt u vás zopakovat."
- 26.6.2024 -Eva P.
(#86332)
"S pobytem spokojená, ocenila bych pravidelný odvoz do centra lázní, protože se špatně pohybuji. Nezachrání to ani spojovací koridor, stejně tam musíme po schodech"
- 19.6.2024 -Eva V.
(#85043)
"Pobyt a procedury super. Horší bylo jídlo."
- 3.6.2024 -Jarmila Z.
(#78663)
"Spokojenost maximální."
- 29.5.2024 -Josef V.
(#83325)
"Naprosto!"
- 29.5.2024 -Pavla L.
(#85145)
"Byla jsem plně spokojena.Myslím,že tuto kůru příští rok zopakuji. Pavla Levínská"
- 23.5.2024 -Hana H.
(#83027)
"Byli jsme velice spokojeni,personál ochotný a příjemný. Hezky jsme si odpočinuli . S pozdravem Haspeklova "
- 5.5.2024 -Romana Š.
(#84575)
"Děkuji za příjemně strávený čas.
Ubytování odpovídá ceně.
Stravování chybí více vegetariánského jídla.
Procedury bez výhrad.
Personál se snaží vyhovět požadavkům.
Vrátíme se a pobydeme déle. "
- 30.4.2024 -Jolana L.
(#82878)
"V zásadě vše OK. Jídlo příliš "dietní", ale chápu, vzhledem k průměrnému věku pacientů, i když.... Pak bych také kvitovala možnost k výběru expresa, jak u snídaně, tak u večeře. Pokoj světlý, čistý. Úklid v pohodě. Chybělo mi velké zrcadlo a hodiny na pokoji.
K procedurám - konkrétně má masérka slabá, pro mne její masáže k ničemu, i když milá...:)"
- 13.4.2024 -Vladimír K.
(#81219)
"Pobyt byl pohodový"
';
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.