Běhounek Spa & Wellness

Recenze Běhounek Spa & Wellness

Lázně Jáchymov

Běhounek Spa & Wellness - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

96%Perfektní (Založeno na 157 hodnocení)
(157)

- 10.4.2023 -

Renée T.

(#69014)

"Běhounek byl vyhlášen kuchyní, příjemným, funkčním a čistým interiérem, kvalitou procedur a především radon. To vše za logicky vyšší cenu. Zbyl jen radon, kvalitní procedury a vysoká cena! Vybavení pokojů za svou životností, koberce flekaté, koupelna opravovaná silikonem a větrací systém plný prachu. Jídlo - krom snídaní daleko menší výběr, cokoli smaženého vysušené k neukousnutí (to mám všechny zuby vlastní), stále jedna šťáva k vepřovému, jedna k hovězímu masu a koření, pepř, ve všem. "

Odpověď:
Vážená paní Turková,

Velmi nás mrzí, že lázeňský pobyt nesplnil Vaše očekávání v oblasti ubytování a stravování a děkujeme Vám za Vaše připomínky, které jsme postoupili hotelu ke zvážení. Těší nás, že lázeňská péče Vaše očekávání splnila a přejeme Vám, aby Vám její blahodárné účinky dlouho vydržely.

Tým Lázně Travel
- 21.12.2022 -

František Š.

(#63490)

"Až na dámy v recepci wellness to bylo báječné. Dámám by slušela trocha úsměvu.. Překvapila mě cena za pivo. Měl jsem asi 3 nebo 4 třetinkové Plzně a platil jsem téměř 400 korun. to mi přijde i na lázně trochu moc. Špaček"

Odpověď:
Na wellness recepci se zaučuje nová pracovnice, možná to byl ten důvod, ale
samozřejmě vyžadujeme po personálu, aby byl milý a vstřícný, což se nám i daří.
Co se ceny piva týče, Vámi uvedená cena opravdu neodpovídá. A ceníky jsou
na stolcích k dispozici. Škoda, že jste záležitost neřešil hned na místě, určitě by-
chom situaci vyřešili. Jménem managementu bych Vám za Vaši recenzi a
hodnocení chtěla poděkovat. E. Štěpánková
- 8.9.2022 -

Stanislava E.

(#54788)

"Moc spokojená, příští rok zase ráda přijedu, procedury byly skvělé,strava výborná, personál příjemný "

Odpověď:
Dobrý den, paní Mejstříková, moc děkujeme za krásné hodnocení, přejeme Vám pevné zdraví a budeme se těšit zase brzy na viděnou.
S přáním všeho dobrého Barbora Volfová, obchodní oddělení
- 24.8.2022 -

Václav V.

(#60154)

"Vše proběhlo dle mých představ, rád bych se ještě někdy vrátil."

- 3.8.2022 -

Ivana H.

(#58971)

"S pobytem jsem byla velmi spokojená. Jediný problém byl v tom, že v podbití střechy byly vosy, takže jsem během dne musela větrat pouze přes koupelnu."

- 3.12.2021 -

Hana V.

(#49901)

"Nejlepší lázně v Čechách. "

- 9.6.2021 -

Romana K.

(#48332)

"Velká spokojenost a rozhodně doporučuji"

- 27.1.2020 -

Jarmila Z.

(#35933)

"Spokojenost maximální."

- 4.1.2020 -

Pavel F.

(#39761)

"Velmi spokojeni s ubytováním a stravování a rovněž s nabídkou kulturních pořadů Chyběla nám možnost doobjednání dalších procedur ( masáže,lymfatické masáže a masáž plošky nohou)"

- 2.1.2020 -

Antonín B.

(#39309)

"Pobyt byl super, pro nás první takto strávené vánoce.Neskutečná strava, vše klapalo na 110%, tedy nad očekávání. Rádi si zopakujeme. Občas si samozřejmě člověk povzdechl nad tím, že "o dovolené" vstává před sedmou, aby stihl naplánovanou proceduru. Zde malinká rezerva v rozvrhu, ale chápeme, že jsme v lázních, kde má personál svou pracovní dobu...Děkujeme za krásný pobyt. U procedur 4 hvězdičky ne kvůli kvalitě a ochotě personálu, ale kvůli vstávání a malinko i jejich skladbě. Ale byly to "lázně na zkoušku", takže to je jen poznámka k tomuto druhu pobytu ( radonové koupele fajn, ale asi v daném rozsahu je to málo ...). Až k vám přijedu na křížkové, tak je vše jasné..."

- 31.12.2019 -

Eva D.

(#39127)

"Byla jsem velmi spokojena. Absolvovala jsem jen 4-denní lázeňský relax a plánuji v letních měsících delší pobyt. E. Duškova."

- 6.12.2019 -

Alena Č.

(#37575)

"Byla jsem velmi sppkojena již podruhé.. Budu se snažit ppřiject znovu."

- 5.12.2019 -

Alžběta T.

(#38109)

"Pobyt byl pro nás vyhovující. "

- 4.12.2019 -

Jiří L.

(#35797)

"Pobyt v Jáchymově jako každý rok super, jen nervozita personálu se občas projevila"

- 4.12.2019 -

Hana V.

(#36044)

"Moc spokojeni."

- 2.12.2019 -

Lenka L.

(#37507)

"Dobrý den, byla jsem spokojená až na dvě věci. Nepodařilo se mně dostat se do bazénu (jako navíc placená procedura), neboť bylo neustále obsazeno. Chtěl jsem si také objednávat masáže navíc, což také nebylo možné pro nedostatek personálu."

Odpověď:
Dobrý den paní Lázňovská,
velmi nás potěšilo, že jste byla spokojená s pobytem v našem lázeňském hotelu
Běhounek..Náš rehabilitační bazén, Kneippův chodník a whirlpool je možno navštívit denně 60 min. ve vyhrazeném čase dle volné kapacity na což upozorňujeme na našich webových stránkách. Při naší velké obsazenosti je tak nutno bazén a masáže rezervovat předem. Děkujeme za Vaše hodnocení a těšíme se na další návštěvu !
Renata Viktorová
Manager pro klientský servis
______________________________
- 11.11.2019 -

Milena S.

(#37150)

"Dobrý den, vše hodnotím kladně s výjimkou stravování. Nemyslím kvalitu jídla, ale nedostatečný prostor v jídelně, nedostatek místa na stole i kolem něj - malé stolečky, rozhodně ne pro 4 lidi. Milena Součková"

- 4.11.2019 -

Dagmar C.

(#31531)

"jediné mínus- dva dny jsme čekaly na volný vstup do bazénu, který nám byl přislíben v nabídce při výběru balíčku, děkuji Celundová"

- 31.10.2019 -

Zdeněk C.

(#35511)

"vše bylo perfektní, nejlepší lázeňské ubytování, ochotný personál, rádi přijedeme "

- 27.9.2019 -

Marie F.

(#35530)

"Vynikající, zvláště kuchyně, lázeňská péče skvělá. Přijedeme znovu. "



';