Běhounek Spa & Wellness

Recenze Běhounek Spa & Wellness

Lázně Jáchymov

Běhounek Spa & Wellness - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

96%Perfektní (Založeno na 158 hodnocení)
(158)

- 1.11.2023 -

Marcela S.

(#76634)

"S pobytem jsme byli spokojeni. Pobyt byl ale jen na 3 noci a bez procedur, takže příště pojedeme určitě na delší dobu."

Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu a jsme rádi, že jste u nás byli spokojeni.
Těšíme se na Vaší další návštěvu.
Guest service - Renata
- 24.10.2023 -

Hana Č.

(#71450)

"Příjezd do LD Běhounek se nedal vůbec najít. cesta byla rozkopaná a z rozkopané cesty vyčnívaly asi 4 kanalizační vpusti. Takto nebezpečnou cestu, která mohla zapřičinit poškození vozidla se nepodařilo opravit ani za 14 dní mého pobytu. Druhý den po mém příjezdu se poškodil jeden z rychlovýtahů a tak u výtahu vznikaly fronty. Poruchu výtahu vedení LD nebylo schopno nechat opravit ani za 14 dnů. Tyto závady znepřijemňovaly pobyt všem hostům LD Běhounek."

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za kladné hodnocení Vašeho pobytu, které je pro nás vždy velkým povzbuzením do další práce.
Bohužel, příjezdová cesta je rozkopaná z důvodu výstavby nových městských parkovacích míst – stavbu zajištuje město, hotel to nemůže nijak ovlivnit.
K vaší připomínce o závadě výtahu, opravu provádí odborný pracovník servisní firmy, která smluvně zajišťuje servis výtahu. Závada nebyla možná technicky okamžitě opravit.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaší další návštěvu.
Guest service - Renata
- 22.10.2023 -

Jiří S.

(#74170)

"Naprosto spokojen, jediná má výtka je k nefunkčnosti jednoho z výtahů po celou dobu mého pobytu. Z hlediska zdravotního postižení řady klientů považuji zajištění servisních služeb nedostatečné. "

- 18.10.2023 -

Eva D.

(#67727)

"S pobytem jsme byly velmi spokojené"

- 22.9.2023 -

Helena N.

(#74248)

"Naprostá spokojenost ."

- 21.9.2023 -

Ondřej Š.

(#67467)

"Vynikající."

- 24.8.2023 -

Hana B.

(#69525)

" Velice spokojeni."

- 22.8.2023 -

Jaroslava R.

(#69233)

" Navštěvuji lázně pravidelně,jezdím na KLP, letos jsem chtěla vyzkoušet RADON,měla jsem trochu obavy, ale byl to jedenz nejlepších pobytů v lázních.Perfektní organizace ,vstřícný personál velmi kvalitní služby,výborná strava, prostě samo nej.Pokud to bude v našich možnostech budeme se rádi vracet s pozdravem Rucká"

- 16.8.2023 -

Eliška D.

(#69221)

"Pobyt byl velmi příjemný, ale "krátký". V příštím roce určitě budeme pobyt opakovat. Dubjaková Eliška"

Odpověď:
Dobrý den, velice si vážíme Vašeho hodnocení a těšíme se na Vaší příští návštěvu.
Renata - klientský servis
- 16.8.2023 -

Eva M.

(#71963)

"Velmi."

- 8.7.2023 -

Václav Š.

(#71757)

"S pobytem jsem velmi spokojen, ve všech prostorách bylo vzorně uklizeno, na procedury jsem se těšil, všude byl ochotný a velmi milý personál. Jídlo bylo velmi chutné, nechyběly saláty ani sladkosti. "

- 7.7.2023 -

Marie Š.

(#66699)

"Strávili jsme u Vás pohodový týden, a navíc jsme procestovali krásnou okolní krajinu Krušných hor. Děkujeme a přejeme krásné léto. Marie a Jaroslav Šilhanovi"

- 2.7.2023 -

Gizela Č.

(#71091)

"V pořádku, žádné připomínky"

- 5.6.2023 -

Emilie N.

(#69699)

"velmi spokojeni"

- 1.6.2023 -

Blanka J.

(#66393)

"Byli jsme velmi spokojeni. Připomínku máme pouze k rozvržení procedur. Dvě lázně v jeden den není dobrá kombinace. "

- 28.5.2023 -

Ladislav V.

(#70219)

"Dobrý den, s pobytem jsme byli velmi spokojeni. Přístup všech byl profesionální, od recepčních, klientského servisu, úklidu na pokoji, přes sestřičky, lékaře, kuchaře a servisu - obsluhy v jídelně, obsluhy v restauraci. "

- 12.5.2023 -

Miloslava B.

(#69651)

"Všechno bylo naprosto v pořádku."

- 11.5.2023 -

Jarmila S.

(#67522)

"Byli jsme velmi spokojeni s pobytem. Jen nás překvapila krátká doba procedury, koupel i masáž jen 15 minut. Jediné se bych chtěla resortu vytknout je úklid okolí, cestičky mezi pavilony nezametené a neudržované. K lázním patří i hezké okolí. Sejáková"

- 6.5.2023 -

Jaroslav T.

(#62728)

"Poznali jsme jen profesionální přístup s úsměvem . Děkujeme."

Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení Vašeho pobytu. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
Renata - Klientský servis
- 4.5.2023 -

Karel F.

(#68971)

"Dobrý den s pobytem jsme byli velmi spokojeni, ubytování bylo bez problému, stravovaní nemělo chybu, jídlo bylo vynikající a velký výběr. S procedůrami jsme byli spokojeni, není, co vytknout, děkujeme. Věra a Karel Fojtíkovi"

Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu a krásné hodnocení Vašeho pobytu.
Moc si toho vážíme a již teď se těšíme na Vaší další návštěvu.
Renata - Klientský servis


';