Běhounek Spa & Wellness

Recenze Běhounek Spa & Wellness

Lázně Jáchymov

Běhounek Spa & Wellness - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

96%Perfektní (Založeno na 158 hodnocení)
(158)

- 22.6.2018 -

Jan P.

(#24442)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni, bohužel, nedokončili jsme jej. V pátek 8.6. při cestě koridorem na večeři manželka zakopla o předposlední (vyšší) schod a způsobila si vážné zranění bérce levé nohy. Po ošetření v nemocnici v Karlových Varech jsme nakonec museli náš pobyt předčasně ukončit. Po návratu domů jsme kontaktovali Vaši agenturu, která velmi vstřícně reagovala. Dnes jsme dostali zprávu o vrácení částky za nevyčerpanou část úhrad pobytu. Konstatuji, že jsme opravdu velmi spokojeni Vaším přístupem, takže přes problémy, které náš pobyt předčasně ukončily, velmi oceňujeme jak Vaši činnost, tak samozřejmě (jak jsem uvedl v hodnocení výše) přívětivost všech v Lázeňském hotelu Běhounek (resp. Dalibor). "

Odpověď:
Velice děkujeme za kladné hodnocení, velmi si toho vážíme. Přejeme brzké uzdravení a snad někdy příště v hotelu Běhounek/Dalibor.
V úctě.
Renate Krausová
hotel Běhounek
- 4.6.2018 -

Alena E.

(#21183)

"s pobytem jsme byli spokojeni"

- 28.5.2018 -

Oldřich U.

(#21680)

"Spokojeni jsme byli velmi, vše na úrovni. Děkujeme Ušákovi"

- 22.5.2018 -

Taťjana S.

(#23254)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni, Jak ubytování, stravování a procedury byly vždy OK"

- 19.4.2018 -

Jaroslava Ř.

(#22375)

"S pobytem , stravováním (pochvalu kuchařům), službami jsme byli velice spokojeni a nakonec i s počasím"

Odpověď:
Velice děkujeme za Vaše hodnocení a pochvaly předáme do dále do kuchyně.
S přátelským pozdravem. Renate Krausová
- 15.4.2018 -

Iva K.

(#19940)

"Letos to byl devátý pobyt a jako vždy perfektní.Spokojeni."

- 31.3.2018 -

Alena Č.

(#22508)

"Skvěle."

- 19.2.2018 -

Halka B.

(#21714)

"DObrý den, byla jsem naprosto spokojená a chtěla bych touto cestou poděkovat veškerému personálu jako zdravotnickému, tak gastrnomickému o péči ,která se mně dostala. Prosím vyjádřete mojí velkou úctu všem. MUDr. Halka Bitmanová "

- 15.2.2018 -

Eva N.

(#22709)

"Pobyt byl výborný, přínosem byly i procedury. Přivítala bych zlepšení v oblasti výletů a procházek v okolí hotelu, ale to je zřejmě lepší v letním období."

- 29.1.2018 -

Alena J.

(#22338)

"Vše vynikající. Možná chybí více informací o možné dopravě do lázní již předem."

- 8.12.2017 -

Jiří L.

(#19063)

"Jsme na 100% spokojeni, doporučujeme všem. Rádi bychom pobyt opakovali."

- 7.12.2017 -

Miroslava N.

(#20192)

"Se všemi službami jsme byli velmi spokojeni, oceňovali jsme ochotu a milý přístup všech složek personálu, důraz na čistotu, i výbornou kuchyni. "

- 7.12.2017 -

Hana V.

(#19062)

"Velice spokojeni."

- 22.11.2017 -

Bartoloměj P.

(#20259)

"Dobrý den, mohu pouze konstatovat,že to vše bylo TOP.Zcela určitě si příští rok toto zopakujeme a již se hlásí další zájemci z řad známých. Jen pro úplnost dodám,že manželka od příjezdu domů nemusela užívat žádna analgetika na artrozu a nemá žádné bolesti.S pozdravem B.aM.Pužejovi"

- 18.10.2017 -

Kurt H.

(#19609)

"Spokojen.Při objednávce jsem si nevšiml,že jde o polopenzi.chtělo by to zvýraznit."

- 16.10.2017 -

Radko Š.

(#19763)

"Byl velmi příjemný"

- 5.10.2017 -

Alena H.

(#18599)

"Dobrý den,bohužel nemohu pochválit jídelnu,velice málo místa mezi stoly,při donasce jídla ke stolu,člověk neví co dřív hlidat zda omáčku na talíři či zda nezakopne o zidle v mini uličkách.Co se týče jídla jsme byly dpokojeny,jak s kvalitou a i výběrem. "

- 4.9.2017 -

Jaroslava F.

(#18838)

"Se vším jsem byla spokojena - jen "malé občerstvení", které bylo uvedeno v balíčku jsem neobdržela. J. Fejfarová"

- 7.7.2017 -

Alena J.

(#18020)

"Byl jsem velice spokojen"

- 7.7.2017 -

Alena J.

(#17985)

"Vše bylo v pořádku výborné ubytování ochota personálu i sester na procedurách "



';