86%Skvělé (Založeno na 42 hodnocení)
         (42)
        
        
        
        
              
               - 7.9.2024 -Rostislav L.
 (#88476) 
"Všechno 
v  pořádku. "
 
 
              
               - 25.4.2024 -Vlasta D.
 (#84862) 
"Vše v pořádku, až na hlučně tepelné čerpadlo."
 
 
              
               - 16.10.2023 -Jindra N.
 (#75311) 
"Velká spokojenost."
 
 
              
               - 24.4.2023 -Ivana K.
 (#67650) 
"spokojeni"
 
 
              
               - 26.9.2022 -František L.
 (#59596) 
"Super personál. Super recepce. Dobrá kuchyně. Klidně přijedu rád zase.♡"
 
 
              
               - 25.10.2020 -Jan Š.
 (#46218) 
"skvělé"
 
 
              
               - 2.11.2019 -Zdeňka P.
 (#37611) 
"snídaně formou švédské stoly i večeře ,asi vzhledem k zaplacené"polopenzi",byly na dobré úrovni. Trošku mi vadilo,jak neskutečně nehezky byla nakrájená a naservírovaná zelenina ke snídani na bufetovém stole.
Parkování u hotelu  je také dost velký problém."
 
 
              
               - 30.10.2019 -Ondrášek J.
 (#37363) 
"Byly jsme spokojeni. "
 
 
              
               - 21.6.2019 -paní L.
 (#34551) 
"personál byl milý, vstřícný. Udivilo nás, že pokud mám rezervaci na dva dny a 2 procedury musím se objedávat týden dopředu. V žádných lázních co jsme byli se objednávaly termíny procedur až po příjezdu a to jsme jich měli 10. jinak se nám líbily sudy i bazén."
 
 
              
               - 2.11.2018 -Alena Š.
 (#28356) 
"Hned po příjezdu jsme si v recepci vyslechli, že hotel z nás nemá žádné finanční prostředky, neboť jsme si pobyt objednali přes  CK. Při odjezdu jsme pana recepčního slušně požádali, zda je možné opustit pokoj do 11,00 (velmi pršelo)- odpověď : "To by mohl chtít každý,v žádném případě". Chápali jsme podmínky, ale dalo se odpovědět slušněji. Velice příjemný  byl personál v restauraci a neobyčejně ochotný. Stravování perfektní. Také masáž byla výborná. Ovšem prostředí přímo katastrofa. Stejně tak vyhřívaný bazén s protiproudem -bazén z Manffildu postavený pod party stanem. Nad hlavou se nám prohýbala plachta plná dešťové vody-máme nafoceno. Osprchovat se před vstupem do bazénu, nebo vanička s desinfekcí na chodidla -kde ??? Vůbec nechápeme, jak tohle hygienik mohl povolit."
Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Velmi si toho vážíme. Pouze pro Vaši informovanost, pracovník recepce Váš problém nemohl řešit jinak, neboť v době Vašeho odjezdu čekalo již na odbavení a na ubytování dalších 4O hostů (cca 2O pokojů). Tyto pokoje bylo potřeba v co nejkratším termínu uklidit a připravit ke spokojenosti nových hostů.  Pakliže Vám recepční podal odpověď tak jak popisujete, určitě to nebylo míněno ve zlém. Co se týče bazénu věřte, že jsme na něm nešetřili a šlo nám především o to, zpřístupnit veřejnosti a to zcela zdarma  klenot  Karlovy Studánky léčivý pramen Maxmilián, za kterým jezdí stovky nemocných lidí. Tato priorita vám ale zřejmě unikla. Bohužel v podmínkách, v jakých se nacházíme, nešlo bazén  řešit jinak než tak, jak je vyřešen. Původní záměr byl, že bazén nebude vůbec krytý, ale jistě jste si povšimla, že v těsné blízkosti bazénu stojí chráněný vzrostlý 10m listnatý strom (lípa)  a na bazén z této dopadá velké množství listí. Přesto bylo dosud  99% všech klientů  s bazénem nadmíru spokojeno (viz recenze). Co se týče Vaší kritiky, že se nebylo před vstupem do bazénu kde osprchovat, tak s tím nelze souhlasit neboť cca 1m od bazénu - hned vedle dámského a pánského WC - je sprchovací kabinka. Druhá kabinka je před vstupem do horkých sudů a navíc v areálu jsou vyhřívané šatny.. Stejně tak u bazénových schodů je vanička  s dezinfekcí na chodidla. Možná jste si toho ale - zřejmě zabrána do fotografování  krycí plachty naplněné vodou po dešti nad bazénem - nepovšimla.  (Bude-li to Vaším přáním, rádi Vám zašleme foto obou sprchovacích míst plus vaničky). Ale jsme pouze lidé a každý z nás se může mýliti. Přesto Vás můžeme ujistit, že do budoucna připravujeme další vylepšování našeho wellness centra tak, aby byla spokojena většina  návštěvníků. Vaší recenze si velice vážíme a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.    
Josef Zapletal  pracovník pro styk s veřejnosti
 
 
              
               - 23.10.2018 -Jaroslava C.
 (#28780) 
"Ochotný a příjemný personál, pan Zifčák, který obsluhoval 1 den koupací sudy, informoval nás o hotelu Džbán a okolí. Moc příjemný pobyt."
Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Velmi si toho vážíme.
Josef Zapletal  pracovník pro styk s veřejnosti
 
 
              
               - 17.10.2018 -Andrea J.
 (#26464) 
"Velice"
 
 
              
               - 5.10.2018 -Marie S.
 (#27547) 
"Na pobyt si nemohu stěžovat, ale přeci bych měla jednu připomínku. Nepatřím jiż mezi mládí a jelikož mám bolavé koleno tak bych si přála ubytovani s výtahem."
 
 
              
               - 2.9.2018 -Marie K.
 (#21568) 
"bez připomínek"
 
 
              
               - 2.8.2018 -Eva F.
 (#26766) 
"S pobytem  jsem  byla velice  spokojená."
 
 
              
               - 21.4.2018 -Zdenka K.
 (#22850) 
"S pobytem u Vás jsme byly velice spokojeny."
 
 
              
               - 22.3.2018 -Marcela P.
 (#22921) 
"S pobytem jsme byly se sestrou naprosto spokojené,jídlo dobré,ubytování čisté.Personal milý."
 
 
              
               - 19.1.2018 -Tereza B.
 (#21679) 
"super"
Odpověď:
Vážená paní Nevřelová, velice si vážíme vašeho hodnocení a budeme se těšt na vaši příští návštěvu.
Josef Zapletal,  organizační ředitel 
hotel Džbán 
 
 
              
               - 7.12.2017 -Monika K.
 (#21655) 
"Prožili jsme nádherný víkend. V pokoji bychom uvítali možnost regulace teploty,  v podvečer bylo v pokoji chladno.  Velice  oceňujeme vstřícnost, ochotu a profesionalitu personálu v recepci. Snad největším zážitkem pro nás bylo absolvování procedur / masáže , zábaly/ a venkovní sudové koupele a saunování. Děkujeme za pěkný víkend."
Odpověď:
Vážený pane Koleso, děkujeme za váš podnětný názor a budeme se těšit na další setkání. Josef Zapletal, ředitel obchodní sekce 
 
 
              
               - 6.10.2017 -Jana B.
 (#18280) 
"Pobyt ve vašem hotelu byl krásný, ubytování hezké, menší výhrada ohledně stolování v restauraci  (špínavé prostírání)."
 
         
        ';        
        
        
       
      
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.