Hotel Zlatá hvězda

Recenze Hotel Zlatá hvězda

Lázně Třeboň

Hotel Zlatá hvězda - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

4Skvělé (Založeno na 46 hodnocení)
(46)

- 11.11.2019 -

Kateřina S.

"Velice příjemný personál hotelu - od úklidu, recepci až po dámy z restaurace … Wellness bylo úžasně provedené, jen mi bylo v prostorách wellnessu trochu zima. Jídlo výborné. Pokoj byl čistý, vše bylo v pořádku, škoda, že z venku přichází málo světla a interiér pokoje je v tmavých barvách, trošku působil pokoj ponuře ..."

- 8.11.2019 -

Zdeněk D.

"S pobytem velká spokojenost. Pokoj pěkně vybavený, jen nám chyběl úložný prostor - skříňka. Koupelna pěkná , čistá, menší , ale dostačující, sprchový kout také postačující - ale vchod - vlez do sprchového koutu - člověk musel vcházet bokem a i to bylo docela komplikované - byl malý, úzký."

- 25.10.2019 -

Mahr P.

"velice dobře"

- 11.10.2019 -

Marguerite Ž.

"Spokojenost veliká. Problém na pokoji byl okamžitě vyřešen."

- 27.8.2019 -

Jarmila B.

"Pobyt by byl celkem fajn. Příroda a historie úžasná. Ale noční ruch z ulice ruší jinak příjemnou atmosféru. "

- 23.8.2019 -

Martina K.

"Dobrý den. Pobyt byl úžasný, určitě ještě zopakujem. Děkuji Kasalová "

- 21.8.2019 -

LUDMILA S.

"S pobytem jsme byli,spokojeni,můžeme doporucit,ale parkovani mimo hotel u Pěšárny za 200kč na den se nám nelíbylo."

- 15.8.2019 -

Marcela S.

"Vše bylo v pořádku, výpadek elektřiny byl nahrazen novým zdrojem, kufry nám vynesl personál. Nemáme žádné připomínky, v koupelně byl ihned dodán náhradní fén na vlasy za nefungující."

- 12.8.2019 -

Eva U.

"V dobe meho pobytu byl dlohodobejsi problem s dodavkou el. energie do hotelu, takze byl v provozu generator, ktery musel byt kvuli hluku vypinan pres noc. Krome toho v pokoji do vnitrobloku. byly citit pachy z kuchyne a taky slyset hudba z kuchyne. Radio hralo nahlas i pri snidani."

Odpověď:
Ano, v době od 3. - 6.8. došlo ke zcela mimořádné situaci, za kterou se omlouváme. Museli jsme ji v zájmu hostů řešit napojením na generátor. Snažili jsme se dopad na hosty minimalizovat a všem kdo o to požádali byla poskytnuta kompenzace. Další uvedené věci již byly vyřešeny. Petr Šot, ředitel hotelu.
- 4.7.2019 -

Eva Ž.

"Pobyt se vydařil po všech stránkách, jen příště bych se ráda zabydlela v jném pokoji.Pokoj č.211 je tmavý, je v něm špatný vzduch a nedá se vyvětrat jedním malým okénkem! Všechno ostatní výborné!"

- 1.7.2019 -

pan Š.

"Není co vytknout , byli jsme spokojeni . Pobyt u vás můžeme jen doporučit . Děkujeme ."

- 5.4.2019 -

Ondřej P.

"Vše O.K."

- 27.3.2019 -

Jana K.

"vše bylo v naprostém pořádku,rádi se k Vám zase vrátíme"

- 19.3.2019 -

Lenka N.

"Úžasný personál, báječné masérky, čisto, útulno."

- 18.3.2019 -

Jaroslava K.

"Byly jsme spokojeny a rádi si poby s Vámi zopakujeme. Děkujeme"

- 14.3.2019 -

Vaclav J.

"pobyt splnil naše představy, v našem případě došlo z naší strany ke zmýlení termínu pobytu z duvodu delšího časového objednání pobytu- říjen 2018. Po této zkušenosti bychom pro příště uvítali např. týden před nástupem pobytu upozornění např. SMS , E-mailem a pod. Dále v našem případě jsme měli starosti se zaparkováním automobilu."

- 14.3.2019 -

Dana M.

"Pobyt v hotelu mě nepříjemně překvapil. Personál byl ochotný, ale nemohla jsem pochopit, že ve 4hvězdičkovém hotelu nemohu dostat celý den kávu nebo nějaké občerstvení až v 5 hod.. I když se jednalo o mimosezonu. To prostě nelze. Nejhorí překvapení byl všek oběd, který jsem si přikoupila (později odhlásila). Host 4 hvězdičkového hotelu jde na oběd do samoobslužného bufetu na jídlo , velice neochotný personál a jídlo opravu na úrovni bufetu. Dále sestavený balíček wellnes. Nechápu, jak může někdo dát 1 hod. ve vířivce. Jednak je to nezdravé. a nedá se to vydržet (horko a rámus). Ze zdravotních důvodu jsem si chtěla přehodit infrasaunu a byla mi doporučena masáž, která v balíčku již obsažena byla a tak druhá masáž by byla po zdravotní stránce opět velmi nevhodná. "

- 14.3.2019 -

Jan H.

"Vše OK."

- 16.11.2018 -

Renata R.

"Vše bez problémů, snídaně dobré (i vajíčka, slanina, ovoce, zelenina), pokoje vybavené vč. vysoušeče vlasů. Procedury v pořádku, jen nešli změnit z důvodu zdravotní indispozice za kosmetické služby"

- 5.11.2018 -

Anna V.

"S pobytem jsme byly velmi spokojeny -až na malou komplikaci s protékáním vody v koupelně, která byla velmi rychle vyřešena výměnou pokoje. Personál byl ve všech směrech velmi ochotný a vstřícný, obzvláště bychom chtěly pochválit a poděkovat za milou obsluhu v jídelně slečně Karle a za precizní péči v studiu wellness p. Táně a p. Láďovi (omlouvám se, příjmení neznáme; snad by bylo dobré nosit jmenovky?)"

Předchozí123


';