"Velice příjemný personál hotelu - od úklidu, recepci až po dámy z restaurace … Wellness bylo úžasně provedené, jen mi bylo v prostorách wellnessu trochu zima. Jídlo výborné. Pokoj byl čistý, vše bylo v pořádku, škoda, že z venku přichází málo světla a interiér pokoje je v tmavých barvách, trošku působil pokoj ponuře ..."
"S pobytem velká spokojenost. Pokoj pěkně vybavený, jen nám chyběl úložný prostor - skříňka. Koupelna pěkná , čistá, menší , ale dostačující, sprchový kout také postačující - ale vchod - vlez do sprchového koutu - člověk musel vcházet bokem a i to bylo docela komplikované - byl malý, úzký."
"velice dobře"
"Spokojenost veliká. Problém na pokoji byl okamžitě vyřešen."
"Pobyt by byl celkem fajn. Příroda a historie úžasná. Ale noční ruch z ulice ruší jinak příjemnou atmosféru. "
"Dobrý den. Pobyt byl úžasný, určitě ještě zopakujem. Děkuji Kasalová "
"S pobytem jsme byli,spokojeni,můžeme doporucit,ale parkovani mimo hotel u Pěšárny za 200kč na den se nám nelíbylo."
"Vše bylo v pořádku, výpadek elektřiny byl nahrazen novým zdrojem, kufry nám vynesl personál. Nemáme žádné připomínky, v koupelně byl ihned dodán náhradní fén na vlasy za nefungující."
"V dobe meho pobytu byl dlohodobejsi problem s dodavkou el. energie do hotelu, takze byl v provozu generator, ktery musel byt kvuli hluku vypinan pres noc. Krome toho v pokoji do vnitrobloku. byly citit pachy z kuchyne a taky slyset hudba z kuchyne. Radio hralo nahlas i pri snidani."
"Pobyt se vydařil po všech stránkách, jen příště bych se ráda zabydlela v jném pokoji.Pokoj č.211 je tmavý, je v něm špatný vzduch a nedá se vyvětrat jedním malým okénkem! Všechno ostatní výborné!"
"Není co vytknout , byli jsme spokojeni . Pobyt u vás můžeme jen doporučit . Děkujeme ."
"Vše O.K."
"vše bylo v naprostém pořádku,rádi se k Vám zase vrátíme"
"Úžasný personál, báječné masérky, čisto, útulno."
"Byly jsme spokojeny a rádi si poby s Vámi zopakujeme. Děkujeme"
"pobyt splnil naše představy, v našem případě došlo z naší strany ke zmýlení termínu pobytu z duvodu delšího časového objednání pobytu- říjen 2018. Po této zkušenosti bychom pro příště uvítali např. týden před nástupem pobytu upozornění např. SMS , E-mailem a pod. Dále v našem případě jsme měli starosti se zaparkováním automobilu."
"Pobyt v hotelu mě nepříjemně překvapil. Personál byl ochotný, ale nemohla jsem pochopit, že ve 4hvězdičkovém hotelu nemohu dostat celý den kávu nebo nějaké občerstvení až v 5 hod.. I když se jednalo o mimosezonu. To prostě nelze. Nejhorí překvapení byl všek oběd, který jsem si přikoupila (později odhlásila). Host 4 hvězdičkového hotelu jde na oběd do samoobslužného bufetu na jídlo , velice neochotný personál a jídlo opravu na úrovni bufetu. Dále sestavený balíček wellnes. Nechápu, jak může někdo dát 1 hod. ve vířivce. Jednak je to nezdravé. a nedá se to vydržet (horko a rámus). Ze zdravotních důvodu jsem si chtěla přehodit infrasaunu a byla mi doporučena masáž, která v balíčku již obsažena byla a tak druhá masáž by byla po zdravotní stránce opět velmi nevhodná. "
"Vše OK."
"Vše bez problémů, snídaně dobré (i vajíčka, slanina, ovoce, zelenina), pokoje vybavené vč. vysoušeče vlasů. Procedury v pořádku, jen nešli změnit z důvodu zdravotní indispozice za kosmetické služby"
"S pobytem jsme byly velmi spokojeny -až na malou komplikaci s protékáním vody v koupelně, která byla velmi rychle vyřešena výměnou pokoje. Personál byl ve všech směrech velmi ochotný a vstřícný, obzvláště bychom chtěly pochválit a poděkovat za milou obsluhu v jídelně slečně Karle a za precizní péči v studiu wellness p. Táně a p. Láďovi (omlouvám se, příjmení neznáme; snad by bylo dobré nosit jmenovky?)"
Tel.: +420 311 537 418 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2020 CzechTravelAgency s.r.o.