Hotel Zlatá hvězda

Recenze Hotel Zlatá hvězda

Lázně Třeboň

Hotel Zlatá hvězda - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

90%Perfektní (Založeno na 62 hodnocení)
(62)

- 1.11.2022 -

Miroslav V.

(#61305)

"spokojenost veliká."

Odpověď:
Děkujeme za Vaše hodnocení.
- 31.10.2022 -

Jiřina L.

(#61329)

"luxusni moc hezke"

Odpověď:
Děkujeme za Vaše hodnocení.
- 16.9.2022 -

Andrea S.

(#60818)

"Ubytování je na úrovni 4 *,, čisto, tichý hotel - hluk z ulice brzy ráno hotel nemůže ovlivnit, personál ve Wellness ochotný, pozorný, procedury jsou vyhovující (pokud by bylo možné doplnit např. o parafinové zábaly rukou), je dobré zapůjčení županu, recepce také v pořádku - poradili, zajistili, co jsme potřebovali. Snídaně odpovídali standardu, večeře jsou hodně pod průměrem - nedosahují ani 3* - nedostatečný výběr, přesolené, nedá se objednat v "jídelně" pití k večeři - zákusek si musí host donést do restaurace a objednat si pití tam. Množství pokrmu je dostačující - může si nabrat kolik potřebuje. Je zde vidět nedostatek, někdy i neochota personálu. "Připadala jsem si jako školák ve školní jídelně a ne jako host ve 4* hotelu." "

- 5.9.2022 -

Milan B.

(#61093)

"Pobyt hodnotím vcelku kladně, jen místa u stravy jsme měli pokaždé u jiného stolu. Jinde jsme po celou dobu pobytu vždy jedli na stejném místě."

- 28.8.2022 -

Jana Ř.

(#55851)

"Úžasné, moc děkujeme."

- 26.8.2022 -

Dana C.

(#55852)

"S pobytem jsem byla velice spokojená, všichni zaměstnanci byli milí, vstřícní a ochotní. V průběhu pobytu jsem nenarazila ani na jednoho nepříjemného zaměstnance. Za mě VÝBORNÉ."

Odpověď:
Moc děkujeme za Vaše hodnocení.
- 23.8.2022 -

Miroslava J.

(#59777)

"Naprosto spokojeni !!! Až na to, že nemusíme brambory a ty byli každý den, tak výborně vařili, přílohy vynikající i co se týkalo obsluhy. Co mě hodně mrzelo, jak nebylo rozdílu že od snídaně odnášeli jídlo jak němci tak naši, to bylo dost potupné. "

Odpověď:
Dobrý den, velmi děkujeme za Vaše hodnocení
- 12.8.2022 -

Pavlína T.

(#58492)

"Děkujeme ,jsme moc spokojení.Bylo to parádní."

- 9.8.2022 -

Miroslava O.

(#60010)

"Třeboň je malebné město, byli jsme nadmíru spokojeni."

- 28.7.2022 -

Ladislav K.

(#60269)

"Byli jsme hodně spokojeni"

- 19.10.2020 -

Eva S.

(#46097)

"Úžasný přístup personálu, naprostá spokojenost, pouze omezené procedury, ale to nebylo zaviněno nikým. "

- 11.11.2019 -

Kateřina S.

(#36884)

"Velice příjemný personál hotelu - od úklidu, recepci až po dámy z restaurace … Wellness bylo úžasně provedené, jen mi bylo v prostorách wellnessu trochu zima. Jídlo výborné. Pokoj byl čistý, vše bylo v pořádku, škoda, že z venku přichází málo světla a interiér pokoje je v tmavých barvách, trošku působil pokoj ponuře ..."

- 8.11.2019 -

Zdeněk D.

(#36627)

"S pobytem velká spokojenost. Pokoj pěkně vybavený, jen nám chyběl úložný prostor - skříňka. Koupelna pěkná , čistá, menší , ale dostačující, sprchový kout také postačující - ale vchod - vlez do sprchového koutu - člověk musel vcházet bokem a i to bylo docela komplikované - byl malý, úzký."

- 25.10.2019 -

Mahr P.

(#36530)

"velice dobře"

- 11.10.2019 -

Marguerite Ž.

(#37054)

"Spokojenost veliká. Problém na pokoji byl okamžitě vyřešen."

- 27.8.2019 -

Jarmila B.

(#34819)

"Pobyt by byl celkem fajn. Příroda a historie úžasná. Ale noční ruch z ulice ruší jinak příjemnou atmosféru. "

- 23.8.2019 -

Martina K.

(#35440)

"Dobrý den. Pobyt byl úžasný, určitě ještě zopakujem. Děkuji Kasalová "

- 21.8.2019 -

LUDMILA S.

(#36356)

"S pobytem jsme byli,spokojeni,můžeme doporucit,ale parkovani mimo hotel u Pěšárny za 200kč na den se nám nelíbylo."

- 15.8.2019 -

Marcela S.

(#34116)

"Vše bylo v pořádku, výpadek elektřiny byl nahrazen novým zdrojem, kufry nám vynesl personál. Nemáme žádné připomínky, v koupelně byl ihned dodán náhradní fén na vlasy za nefungující."

- 12.8.2019 -

Eva U.

(#34367)

"V dobe meho pobytu byl dlohodobejsi problem s dodavkou el. energie do hotelu, takze byl v provozu generator, ktery musel byt kvuli hluku vypinan pres noc. Krome toho v pokoji do vnitrobloku. byly citit pachy z kuchyne a taky slyset hudba z kuchyne. Radio hralo nahlas i pri snidani."

Odpověď:
Ano, v době od 3. - 6.8. došlo ke zcela mimořádné situaci, za kterou se omlouváme. Museli jsme ji v zájmu hostů řešit napojením na generátor. Snažili jsme se dopad na hosty minimalizovat a všem kdo o to požádali byla poskytnuta kompenzace. Další uvedené věci již byly vyřešeny. Petr Šot, ředitel hotelu.
Předchozí123


';