Hotel Zlatá hvězda

Recenze Hotel Zlatá hvězda

Lázně Třeboň

Hotel Zlatá hvězda - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 206 hodnocení)
(206)

- 6.11.2024 -

Dita L.

(#77311)

"S pobytem jsem byla velice spokojená,útulný hotel blízko zámku,vynikající snídaně,velký výběr wellness procedur a ochotný vstřícný personál,moc ráda se zase vrátím Dita "

Odpověď:
Dobrý den, velmi Vám děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si vážíme.
- 4.11.2024 -

Petr P.

(#86144)

"Třeboň byla krásná, počasí nám vyšlo perfektní, ale na tento lázeňský pobyt bychom již nikdy nejeli. Nebyl to žádný lázeňský pobyt, ale klasický hotelový pobyt s jednou procedurou denně, velmi neosobní přístup ke klientům. Hlavně nám chyběl volný vstup do wellness (žádná sauna, žádný bazén). Okno pokoje nám vedlo přímo na střechu uvnitř budovy, okno bez větračky, tudíž nemohlo být otevřené, snídaně stále stejná, večeře pouze jedno jídlo - žádný výběr (jako ve školní jídelně)."

- 2.11.2024 -

Rostislav V.

(#90441)

"Pokoj byl útulný a čistý. Matrace na postelích byly ale až moc měkké. Snídaně nám vyhovovali a výběr pokrmů byl opravdu široký. V restauraci jsme i povečeřeli a jídlo bylo výborné. Wellnes byl perfektní."

- 23.10.2024 -

Jaroslav P.

(#89372)

"Jediné negativum bylo parkování "

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Nacházíme se v samotném historickém centru Třeboně, kde jsou pěší zóny. Hosté si ale mohou přijet přímo k hotelu, kde si mohou vyložit svá zavazadla. Nabízíme dokonce rezervaci pěti parkovacích míst přímo u hotelu, další možností je pak parkování 300 m od hotelu.
- 10.10.2024 -

Alena V.

(#86053)

"Pokoj 212 : velka pochvala pokojske - naprostá čistota. Bohužel matrace a deka s polstařem by zasloužily vyměnit. Matrace se svažuje na vnější stranu. Deka je spíše houně - těžká a tvrdá a polštář má náplň z kusů molitanu. Hosté by také jistě uvítali možnost uvařit si na pokoji kávu nebo čaj. "

- 1.10.2024 -

Lenka N.

(#90365)

"Ubytování pěkné,, personál příjemný a jídlo výborné. Po večeři byl vždy domácí dezert. Procedury příjemné, škoda že jsme museli domů. Město Třeboň je nádherné a určitě zase přijedeme ."

Odpověď:
Velmi děkujeme za Vaše hodnocení, které nás těší.
- 30.9.2024 -

Jana C.

(#87630)

"Byli jsme velmi spokojeni,vse v pořádk"

Odpověď:
Velmi děkujeme za Vaše hodnocení.
- 26.9.2024 -

Ivana J.

(#85082)

"Velice příjemné , bez probémů, doporučuji"

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a doporučení.
- 25.9.2024 -

Vladimír V.

(#89567)

"Velmi spokojen všechno klapalo jak mělo! :-)"

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si vážíme.
- 24.9.2024 -

Marie S.

(#88641)

" s pobytem jsme byli velmi spokojenérezervace"

- 18.9.2024 -

Zdeněk K.

(#84712)

"Pobyt se nám velmi líbil. Celkově jsme nenašli žádný důvod ke stížnosti. Jediné co nás překvapilo, byl čas podávání večeře. Výhodnější by byl čas od 18,00 do 20,00, ale to je pouze náš názor. Snídaně byly velmi vydatné a variabilní. Děkujeme za příjemný pobyt. Manželé Kulíškovi"

- 16.9.2024 -

Marie N.

(#88825)

"Dobrý "

- 11.9.2024 -

Jindřiška M.

(#88069)

"spokojenost velká,"

- 11.9.2024 -

Miroslava J.

(#84083)

"dobre"

- 30.8.2024 -

Dana L.

(#87871)

"S pobytem jsme byli spokojeni. Procedury jsme neměli."

- 19.8.2024 -

Martin N.

(#86272)

"Pobyt v naprostém pořádku. Ochota personálu která se jen tak nevidí. Rádi přijedeme znovu."

Odpověď:
Velmi děkujeme za Vaše hodnocení, které nás těší.
- 13.8.2024 -

Alice Š.

(#86434)

"Velmi krásný hotel přímo v centru Třeboně. Čistota, ochota, chutná strava. Doporučuji,"

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší.
- 10.8.2024 -

Jan P.

(#88093)

"prodej jednoho litru vody z vodovodu za 79 Kč je nemorální"

- 10.8.2024 -

Zdeněk B.

(#84885)

"velmi pěkné a velmi profesionální přístup celého personálu"

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší.
- 21.7.2024 -

Helena B.

(#86788)

"Velmi mi vadilo, že se při vstupu do koupelny ihned rozsvítilo světlo, nepříjemné zvláště v noci, když potřebuji na toaletu, světlo zbytečně svítí snad pět minut, hučí větrák. Ovšem když se sprchuji, tak zhasne, když si myji při sprchování i hlavu, tak mi tato doba nestačí. Vodu vypínám. Tak jsem byla najednou potmě, vylezla ze sprchy, zamávala rukou a rozsvítilo se. Tak to tedy byla zábava... Polštáře mají boule. Vzduch na chodbách ve druhém patře pod střechou na umření, zavřená okna, někde nebyla ani klička, abych mohla otevřít. V nabídce zaplaceného menu k večeři nebyly ani jednou těstoviny nebo rýže jako příloha, nabízelo se hodně smažené, byť sumčí nebo kapří, květák.. brambory nebo hranolky a salát. Ve vedru nepotřebuji polévku, stačilo by kvalitní hlavní jídlo a místo těžkého dezertu, který jsem stejně jako polévku nejedla, kopička sorbetové zmrzliny. Wellness jsem vzhledem ke změně mého programu nečerpala. Takže když to shrnu, děkuji za pobyt, příště už ne. Personál je milý a ochotný."

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Pohybové senzory v koupelnách, které zapínají či vypínají osvětlení a ventilaci jsou standardně používaným řešením a dle Vašeho popisu fungují správně, kromě jejich dosahu, který zvýšíme. Vaši představu o změně složení pokrmů k večeři proberu s šéfkuchařem. Děkuji za pochvalu personálu, vážíme si toho.
Petr Šot, ředitel hotelu


';