Grandhotel Nabokov - Medical - Kurprogramm für Bewegungsapparat und Gelenke
94% Perfektní (Celkem 31 hodnocení)
Po celou dobu pobytu u Vás jsme nenašli chybu, mockrát Vám za to moc děkujeme manželé Jeráčkovi   Petr J.
Zobrazit více hodnocení

Pobyt Medical - Kurprogramm für Bewegungsapparat und Gelenke, 7 nocí

Grandhotel Nabokov

  • V hlavní budově
  • Snídaně
  • Obědy
  • Večeře
  • Vše pod jednou střechou
  • Procedury v budově

Popis

7 nocí      8 dnů      Polopenze        12 procedur      Nástup možný po celý týden

Das Präventionsprogramm für Ihr Bewegungsapparat und Ihre Gelenke. Dieses Programm hilft Ihnen zur Bewegung ohne Schmerzen.


Obsah balíčku

Der Aufenthalt Medical beinhaltet pro Person:

  • 7x Unterkunft in gewünschter Zimmerkategorie
  • 7x Halbpension
  • Trinkkur direkt im Hotel

Kuranwendungen im Preis inklusive:

  • ärztliche Konsultation
  • 12 fest gelegte Kuranwendungen:
    • 2x klassische Teilmassage 25 Min.
    • 2x Teilmoorpackung (oder Paraffinpackung) 20 Min.
    • 2x Paraffinhandpackung 15 Min.
    • 2x Heilgymnastik 20 Min.
    • 1x Bad mit Moor-Zusatz 15 Min.
    • 1x Mineralbad 20 Min.
    • 2x Gasinjektion (oder 2x trockenes Gasbad)

Bonusy

  • Welcome Drink
  • Flasche Mineralwasser bei Anreise im Zimmer
  • Wellness Set (Bademantel und Badepantoletten) für die Zeit des Aufenthaltes
  • Eintritt in die Wellnesszentren (Schwimmbad, Whirlpool, Saunas)
  • Benutzung Fitnessraum

Poznámky

ZUSCHLÄGE

  • Single Use – Kat. Superior 12 EUR / Nacht
  • Single Use – ab Kat. Junior Suite 40 EUR / Nacht
  • Balkon 10 EUR / Zimmer / Nacht
  • HP / VP 10 EUR / 20 EUR / Person / Nacht
  • Kleines Haustier 12 EUR / Tier / Nacht
  • Weihnachten 24.12. 30 EUR / Person / Nacht
  • Silvester 31.12. 100 EUR / Person / Nacht
  • Parken im Zentralparkhaus ca. 8,00 EUR / PKW / Nacht

RABATTE

  • Kinder bis 5,99 Jahre kostenlos
  • Kinder 6 – 11,99 Jahre siehe Preis Zustellbett - Hotelunterkunft Kinder
  • Zustellbett – ab Superior-Kategorie, alle Kur- und Wellnesspakete 10% Nachlass von o.g. Preisen

Místní poplatky

Místní poplatek činí 50.00 Kč /osoba/denkterý hradí klient na recepci hotelu. Poplatek nehradí osoby mladší 18 let, osoby nevidomé, držitelé průkazu ZTP/P a jejich průvodci.

Storno podmínky hotelu

Mírné
Přísné
do 15 dnů před nástupem
Bezplatné storno
Možnost přesunu termínu bez dalších poplatků
Od 14 do 6 dnů před nástupem
10.00% z ceny nečerpaných služeb
Od 5 do 1 den před nástupem
50.00% z ceny nečerpaných služeb
Od 1 do 0 dni před nástupem
100.00% z ceny nečerpaných služeb

Při předčasném odjezdu se za nevyčerpané služby neposkytuje žádná finanční náhrada.



Grandhotel Nabokov - Fasada-2Grandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov den lobbyGrandhotel Nabokov - 23-09-Nabokov_RestaurantGrandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov11168Grandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov den 21200+ 63 dalších fotek

V tento moment příjímáme pouze elektronické rezervace.

Po - Pá 8:30 - 16:00
So: 10:00 - 15:30
Ne: zavřeno pro telefonické rezervace

Email

Zpět na informace o hotelu

Recenze

94%Perfektní (Založeno na 31 hodnocení)
(31)

- 3.3.2024 -

Petr J.

(#81533)

"Po celou dobu pobytu u Vás jsme nenašli chybu, mockrát Vám za to moc děkujeme manželé Jeráčkovi"

Odpověď:
Vážení manželé Jeráčkovi, děkujeme za krásnou zpětnou vazbu, která je pro nás povzbuzením a odměnou. Doufáme, že se k nám zase někdy vydáte.
Přejeme mnoho zdaru a radosti.
Štěpánka Petrjanošová, GRM
- 28.11.2023 -

Hana C.

(#74739)

"Překrásný pobyt a relaxace. personál až neuvěřitelně vstřícný. Děkujeme a určitě se vrátíme. S pozdravem H.CH."

- 27.9.2023 -

Jana V.

(#70842)

"Bylo to naprosto dokonalé"

Odpověď:
Vážená paní Vojkovská,

chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost.

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a také nás inspiruje a motivuje k poskytování ještě lepšího servisu.
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí.

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 20.9.2023 -

Andrea P.

(#75092)

"Do hotelu jsme přijeli v 19:30 a ihned jsme byli odkázáni k odchodu na večeři, která je do 20:00. Ačkoli jsme v restauraci seděli do 19:55 nikdo se na nás nedíval špatně. To velice oceňuji. Do hotelu s námi jela naše 5ti letá dcera. Nevyužili jsme nabízených procedur v balíčku "Královské rozmazlování" neboť nám s manželem byly procedury domluveny ve stejný čas. Nemohli jsme se tak vystřídat v hlídání dcerky a procedury tak přišly v šanc. Překvapilo mne, když se nás paní při večeři ptala rusky, zda chceme něco nad rámec pitného režimu. Česku nerozuměla, domlouvali jsme se proto anglicky, ale i zde její komunikace lehce pokulhávala. Jinak jsme byli nadšeni. Hotel byl krásný, čistý, klidný. Rádi se budeme vracet. Velice oceňuji dětský koutek v hotelu, který jsem s dcerkou využila v den odjezdu. Kdyby se dalo parkovat přímo u hotelu, bylo by to fantastické. Jinak nemám, co bych vytkla. Krásný den a mnoho spokojených zákazníků. Andrea Pokorná, Jan Pokorný & Karolina Pokorná."

Odpověď:
Vážená rodino Pokorných,

chtěli bychom Vám tímto velice poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost.

Na základě Vaši poznatků, pracujeme na zlepšení našeho servisu.

Časování procedur se dá předem domluvit a velice rádi pro Vás najdeme termíny na jednotlivé procedury, aby jste si během Vašeho dalšího pobytu mohli užít naše služby s celou Vaší rodinou.

Náš hotel nabízí 2 parkovací možnosti. Buď přímo ve dvoře hotelu (omezený počet parkovacích míst).
Je nutné rezervovat s dostatečným předstihem. Dále nabízíme tzv. wallet parking, kdy je Vám k dispozici náš portýr, který přistaví a zaparkuje Váš vůz. V tomto případě parkujeme vozy v nedalekém parkovacím domě.

Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí.

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 14.9.2023 -

Miloslav H.

(#71839)

" S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Když je ubytování pro dvě osoby možná by bylo vhodnější mít na pokoji dvě židle místo jedné."

Odpověď:
Vážená paní Hřavová,

chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili!
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Těšíme se na Vaši další návštěvu

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)

Nevybral jste si? Prohlédněte si naší další nabídku

Lázně pro všední dny Cena již od
6 545 Kč / os. / pobyt

Lázně pro všední dny

Grandhotel Nabokov
Mariánské Lázně

(31)

Adresa

Ibsenova 183/3,
35301 Mariánské Lázně