Hotel Royal  - Čas pro dva
5 Perfektní (Celkem 4 hodnocení)
příjemný pobyt,hotel dobře umístěný.   Ivan R.
Zobrazit více hodnocení

Pobyt Čas pro dva, 2 noci

Hotel Royal

  • Poloha
  • Odjezd
  • Příjezd
  • Možnosti parkování
  • Možnosti stravování
  • Tipy na výlety

Popis

2 noci      3 dny Polopenze       První jídlo: Večeře       Poslední jídlo: Snídaně       2 procedury

Přijeďte do lázní se svým partnerem a vychutnejte si soukromou vířivku se sektem, jen pro vás.


Obsah balíčku

Pobyt Čas pro dva zahrnuje na osobu:

  • 2x ubytování
  • polopenzi
    • 1x romantická večeře pro 2 (v rámci polopenze)

Léčebné procedury v ceně pobytu:

  • 1x aroma-masáž - 50 min.
  • 1x vířivka se sektem pro dva


Bonusy

  • volný vstup do wellness centra (bazén, vířivka, pára)
  • WiFi připojení zdarma na pokoji

Poznámky

Cena nezahrnuje:

  • lázeňský poplatek 15 Kč/osoba/den, který hradí klient na recepci hotelu
  • parkování před hotelem za poplatek 120 Kč/den

V případě polopenze začíná pobyt večeří v den příjezdu a končí snídaní v den odjezdu.



Hotel Royal  - _dbo7862.jpgHotel Royal  - _dbo7862.jpgHotel Royal  - f0000047587.jpgHotel Royal  - _dbo7857.jpgHotel Royal  - _DBO3358.JPG+ 39 dalších fotek

Tento hotel si právě prohlíží 3 uživatelé

Víkendový provoz

+420 311 537 418 9:00 - 18:00

Email: info@laznetravel.cz

Zpět na informace o hotelu

Recenze

5Perfektní (Založeno na 4 hodnocení)
(4)

- 1.1.2020 -

Ivan R.

"příjemný pobyt,hotel dobře umístěný. "

- 23.8.2019 -

Lenka N.

"Ve všech směrech jsem byla velmi spokojena, děkuji."

- 1.1.2019 -

Zbyněk L.

"Spokojenost odpovídá hvězdičkám. Studená kuchyně *****, teplá kuchyně podle toho, kdo právě vařil. Jídla neochucená, na talíři upravená formou závodní kuchyně-výdej u okýnka. Jedno jídlo (filé) už bylo tak hnusné, že jsem ho musel vrátit a raději zůstat hlady. Velikost porcí průměrná, vzhledem k našemu věku velká. "

Odpověď:
Dobrý den, je nám velice líto, že se o Vaší nespokojenosti s naší kuchyní dozvídáme v době, kdy nemáme možnost vaší stížnost korektně prověřit a udělat potřebné kroky k nápravě. Soudě z reakcí klientů, kteří nám poskytli zpětnou vazbu na naší gastronomii v termínu Vašeho pobytu v našem hotelu si nedokážeme dost dobře představit jak se mohlo stát, že pro Vás byla naše kuchyně takové zklamání.
Ještě jednou prosím přijmětě omluvu a dík za Vaše hodnocení, které nám pomůže zlepšit kvalitu našich služeb.

S pozdravem managment hotelu
- 7.10.2014 -

Josef M.

"Prostě spokojenost............."

Adresa

Lesní 345,
35301 Mariánské Lázně