Hotel Zlatá hvězda

Recenze Hotel Zlatá hvězda

Lázně Třeboň

Hotel Zlatá hvězda - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 151 hodnocení)
(151)

- 23.8.2019 -

Martina K.

(#35440)

"Dobrý den. Pobyt byl úžasný, určitě ještě zopakujem. Děkuji Kasalová "

- 21.8.2019 -

LUDMILA S.

(#36356)

"S pobytem jsme byli,spokojeni,můžeme doporucit,ale parkovani mimo hotel u Pěšárny za 200kč na den se nám nelíbylo."

- 15.8.2019 -

Marcela S.

(#34116)

"Vše bylo v pořádku, výpadek elektřiny byl nahrazen novým zdrojem, kufry nám vynesl personál. Nemáme žádné připomínky, v koupelně byl ihned dodán náhradní fén na vlasy za nefungující."

- 12.8.2019 -

Eva U.

(#34367)

"V dobe meho pobytu byl dlohodobejsi problem s dodavkou el. energie do hotelu, takze byl v provozu generator, ktery musel byt kvuli hluku vypinan pres noc. Krome toho v pokoji do vnitrobloku. byly citit pachy z kuchyne a taky slyset hudba z kuchyne. Radio hralo nahlas i pri snidani."

Odpověď:
Ano, v době od 3. - 6.8. došlo ke zcela mimořádné situaci, za kterou se omlouváme. Museli jsme ji v zájmu hostů řešit napojením na generátor. Snažili jsme se dopad na hosty minimalizovat a všem kdo o to požádali byla poskytnuta kompenzace. Další uvedené věci již byly vyřešeny. Petr Šot, ředitel hotelu.
- 4.7.2019 -

Eva Ž.

(#35158)

"Pobyt se vydařil po všech stránkách, jen příště bych se ráda zabydlela v jném pokoji.Pokoj č.211 je tmavý, je v něm špatný vzduch a nedá se vyvětrat jedním malým okénkem! Všechno ostatní výborné!"

- 1.7.2019 -

pan Š.

(#35267)

"Není co vytknout , byli jsme spokojeni . Pobyt u vás můžeme jen doporučit . Děkujeme ."

- 5.4.2019 -

Ondřej P.

(#33430)

"Vše O.K."

- 27.3.2019 -

Jana K.

(#30836)

"vše bylo v naprostém pořádku,rádi se k Vám zase vrátíme"

- 19.3.2019 -

Lenka N.

(#32542)

"Úžasný personál, báječné masérky, čisto, útulno."

- 18.3.2019 -

Jaroslava K.

(#32212)

"Byly jsme spokojeny a rádi si poby s Vámi zopakujeme. Děkujeme"

- 14.3.2019 -

Vaclav J.

(#29835)

"pobyt splnil naše představy, v našem případě došlo z naší strany ke zmýlení termínu pobytu z duvodu delšího časového objednání pobytu- říjen 2018. Po této zkušenosti bychom pro příště uvítali např. týden před nástupem pobytu upozornění např. SMS , E-mailem a pod. Dále v našem případě jsme měli starosti se zaparkováním automobilu."

- 14.3.2019 -

Dana M.

(#32084)

"Pobyt v hotelu mě nepříjemně překvapil. Personál byl ochotný, ale nemohla jsem pochopit, že ve 4hvězdičkovém hotelu nemohu dostat celý den kávu nebo nějaké občerstvení až v 5 hod.. I když se jednalo o mimosezonu. To prostě nelze. Nejhorí překvapení byl všek oběd, který jsem si přikoupila (později odhlásila). Host 4 hvězdičkového hotelu jde na oběd do samoobslužného bufetu na jídlo , velice neochotný personál a jídlo opravu na úrovni bufetu. Dále sestavený balíček wellnes. Nechápu, jak může někdo dát 1 hod. ve vířivce. Jednak je to nezdravé. a nedá se to vydržet (horko a rámus). Ze zdravotních důvodu jsem si chtěla přehodit infrasaunu a byla mi doporučena masáž, která v balíčku již obsažena byla a tak druhá masáž by byla po zdravotní stránce opět velmi nevhodná. "

- 14.3.2019 -

Jan H.

(#32070)

"Vše OK."

- 16.11.2018 -

Renata R.

(#29309)

"Vše bez problémů, snídaně dobré (i vajíčka, slanina, ovoce, zelenina), pokoje vybavené vč. vysoušeče vlasů. Procedury v pořádku, jen nešli změnit z důvodu zdravotní indispozice za kosmetické služby"

- 5.11.2018 -

Anna V.

(#29046)

"S pobytem jsme byly velmi spokojeny -až na malou komplikaci s protékáním vody v koupelně, která byla velmi rychle vyřešena výměnou pokoje. Personál byl ve všech směrech velmi ochotný a vstřícný, obzvláště bychom chtěly pochválit a poděkovat za milou obsluhu v jídelně slečně Karle a za precizní péči v studiu wellness p. Táně a p. Láďovi (omlouvám se, příjmení neznáme; snad by bylo dobré nosit jmenovky?)"

- 4.9.2018 -

Alena H.

(#24360)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni, příjemné prostředí a ochotný personál."

Odpověď:
Díky za krásné hodnocení.
- 22.8.2018 -

František P.

(#27721)

" Já i moje manželka jsme byli velice spokojeni jak s přístupem recepční tak s personálem hotelu a doporučujeme všem známým tento wellness, který nás velmi zaujal. Velká chvála je i nutna podotknout pro masérku, která se o nás velmi dobře starala."

- 25.6.2018 -

Pavel H.

(#24945)

"Na 4hvězdičkový hotel neuvěřitelně stísněné prostředí, hlavně v koupelně. Navíc v koupelně velmi úzká a nepohodlná sprcha, a s rozbitým otevíráním !!! Výhled na střechy hotelu také nepřispěl k pozitivní náladě. Kladem byl klid na pokoji."

- 7.6.2018 -

Věra Š.

(#25177)

"s ubytováním a službami spokojenost, problém s parkováním v blízkosti hotelu"

- 1.6.2018 -

Věra S.

(#23101)

"Vse v poradku, jen to parkovani, hotel by mel mit zajistene nejake parkoviste. "



';